31 Mayıs 2011 Salı

GÜNE NASIL MI BAŞLIYORUM?

Sağlıklı, hafif bir kahvaltıyla tabii. Ama ben evde yalnız olduğumda öyle bol çeşitli mükellef kahvaltı sofraları hazırlamaya üşeniyorum doğrusu. Genelde kendime çeşitli sıcak sandviçler yaparım, yanına da kahve veya meyve çayı.
Bugün de yaptığım sandvicimi sizlerle paylaşmak istedim. Hep modadan, tasarımdan bahsedicek değiliz ya, bugün de değişiklik olsun ;)) Ayrıca bu yağtığım aperatifi günün her saatinde siz de deneyebilirsiniz, çünkü çoook hafif...

Sıcak sandviç için gerekli malzemeler:
Uno çok tahıllı ekmek - 2 dilim
Sütaş süzme peynir
Tavuk jambon - 2 dilim
Dereotu

Kızarttığım ekmeklerin arasına malzemelerimi yerleştirdim. (Jambon, salam gibi yiyecekleri ben kesinlikle çiğ tüketmem, illa hafif kızaracak.) Kapattım ve ikiye kestim. Yanına da bugünlük meyve suyu aldım. Ayrıca bu aralar favorim olan kuru kayısı ve kuru incirden de birkaç tane koydum ki tatlı ihtiyacımı karşılasın.


Tabii size bunları yazarken ben tabaktakileri hüplettim bile ;)) Şimdi gidip bugünün listesindeki işleri halletme zamanıdır.
Öpüldünüz canlar... ;))

3 yorum:

Yasemin dedi ki...

Saglikli bir menu olmus. Afiyet olsun. Ben bu sandvicin rokali versiyonunu da cok seviyorum:)

Junkhead dedi ki...

Gerçekten bu çok tahıl ekmekler güzel oluyor,ben de seviyorum :))

madammoda dedi ki...

Lulu; teskkurler, evet ben de rokali ve maydonozlu versiyonlarini da yapiyorum ;))

Junkhead; kesinlikle, benim vazgecilmezimdir tahili ekmekler :)