18 Mayıs 2011 Çarşamba

LAZER EPILASYON HAKKINDA YARDIM - BİLİNENLER, MERAK EDİLENLER

Günaydın hem yüzü, hem kalbi güzellerim. Bugün sizden bir okuyucum için yardım isteyeceğim. Biliyorsunuz biz bayanların en büyük dertlerinden biridir kıl tüğ mevzuları. Ama artık teknoloji öylesine ilerlediki bu sorunu kökünden çözmemiz mümkün olabiliyor.
Fakat bunun lazeri var, ışığı var, iğnelisi var... Ayrıca lazer epilasyonun bile çeşit çeşit yöntemi var. Böyle olunca kime güvenebiliriz, en iyisini, en kalıcısını, en hijyeniğini kim yapar bilmek isteriz.
Okuyucum da lazer epilasyon yaptırmaya karar vermiş ama İstanbul Avrupa yakasında hangi merkezde yaptırabilirim, en kalıcı yöntem hangisi olur ve fiyatları nelerdir diye merak ediyor.

Ben de bu konuda sizden yardım istiyorum. Lütfen bildiklerinizi, kendi tecrübelerinizi bizle paylaşın ki hep beraber bu konuyu aydınlatalım.

Sevgiler, öpüjükler canlarrrr ;))

6 yorum:

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

Canım ben bir doktora gidiyorum, çünkü epilasyon ve lazer çok dikkatli olunması gereken bir konu.. Doktor gözetiminde devam etmesi gerektiğini düşünüyorum.. Öyle tüm vücut bitene kadar 900 gibi reklamlar da yalan.. Onlar gerçek lazer makinaları değil ve bi süre sonra sizin tüylerinizi görmüyo artık diyip gönderiyorlar.. Kaç kişi bu şekilde benim doktoruma geldi ve çok mutlu ayrıldılar. Söz konusu vücudumuz, sağlığımız, o yüzden bir dermatologa gitmesini öneriyorum. İserse benimle trendpinari@gmail.com adresinden irtibata geçebilir..

fashion house by zeto dedi ki...

Canım benim gittiğim yerde dermatolog kontrolünde yapılıyo trend Pınarına katılıyorum öle kampanyalar aldatmacadan başka birşey değil.Özkan dermatoloji benim gittiğim yerin adı bir bak istersen ara sor çok iyi gerçekten ve bitmek üzere benim aşırı memnunum yani:)

madammoda dedi ki...

Trend Pinari; bilgi icin tesekkurler canim, seninle kontaga gececegiz :)

Fashiob House By Zeto; sagol canim bilgi icin, ama dedigin yer sanirim ANkara'da, okuyucuma Istanbul Avrupa yakasinda gerekiyormus. Belki baskalarina yol gosterir ama ;))

minique dedi ki...

Merhabalar,ben geçen yıl gitmeye başladım epilasyona tüyler azaldı ve inceldi hatta belirli bölgelerde hiç çıkmıyor diyebilirim.Ama belirli bölgelerde ayva tüyü gibide olsa kaldı çünkü yoğunluk,iş temposu yüzünden ara verdim.Tüyler şuanda inceldiği için benim tüy rengim sarı ve ten rengim koyu bronz olduğu için makine zorlanıyor.Bu sebepten iğneliye devam edeceğim inceldiğinden daha az acı verecektir.Ablam iğneli yaptırdı ve kaç yıldır tek 1 yerinde bile yok lazerde doğumdan sonra yada hormonel yapıdan dolayı tekrar çıkma söz konusu ablam doğumda yaptı fakat hiç çıkmıyor şuanda tüy Lazer epilasyonu Ataköy Atriumda Angel güzellik salonunda yaptırdım.Aşağıdaki adresten daha detaylı bilgi alabilir isteyen arkadaşlar iyi günler:)
http://www.angelsolaryum.com/epilasyon.htm

elifcicek- dedi ki...

merhaba
bende bu konuda acı tecrübe yaşamış biri olarak(geçen yaz Chris Beauty adlı merkezde epilasyon yaptırdım ve bacaklarımı yaktılar hala yanıklarla uğraşıyorum) yorum bırakmak istedim öncelikle şunu söylemeliyimki ne kadar lüks görünürse görünsün her yere güvenmemek ve bronz tene yaptırmamak gerekiyor. Hastanelerde yaptırmak herzaman daha güvenli doktor kontrolünde yapılacağı için herhengi bir sorunda anında müdahale olacağı için benim gibi kalıcı bir sorun yaşamazsınız.Bunun dışında çok önceden gittiğim nişantaşında epiart isimli merkezide önerebilirim.

sevgiler

madammoda dedi ki...

Minique; bilgi icin cok tesekkurler, cok yardmcı olacağını umuyorum :)

Elifcicek; bilgi icin cok sagolun, Epiart'ta lazer yaptırmışmıydınız peki?