17 Mayıs 2011 Salı

DIY: STRAPLEZ BLUZUN DEĞİŞİMİ

Twitter'dan takip edenler bilir, İstanbul seyahatimde sonunda H&M'i ziyaret edebilmiştim. Bu ziyaretin ayrıntıları artık bir sonraki posta diyerekten, H&M'den aldığım straplez bluzu nasıl değiştirdiğimi göstermek istiyorum.
Değiştirdim çünkü ben tam bir straplez özürlüyümdür. Elbise veya bluzun tek bir askısı da olsa daha rahat hissediyorum kendimi napiim :))

Dümdüz bir straplez olan bu bluzu göğsünün ortasını büzüp, lastikli bir dantel ekleyerek değiştirdim. Diktiğim dantel ve bluzun alt tonundaki kremin tam tutması da işin kaymağı oldu ;))
Ben çok sevdim, yazın yanık tenle bol bol giymeyi planlıyorum.

Peki siz nasıl buldunuz?


9 yorum:

coco-jelly dedi ki...

göğüs ortasını büzüp değişik bir form vermek süper fikir..kurdale,boncuklu bir kolye ile sankim daha hoş durur:)eline sağlık..

Yeşim dedi ki...

Çok da kullanışlı olmuş. Ben straplez özürlüyümdür ;) güzel günlerde giy tatlım :)

Yasemin dedi ki...

Super olmus, bence straptez halinden cok daha hos. Gule gule kullan canim

madammoda dedi ki...

Coco-Jelly; tesekkurler tatlim, insallah bir dahakini de senin dedigin gibi deneriz ;))

Yesim; cok merci canim :))

Lulu; tesekkurler, dogru yoldayim demek ;))

Fatma dedi ki...

Çok güzel olmuş:)

cingifilli dedi ki...

yaratıcı madam yine iş başında:))pek beğendim.ellerine sağlık.güzel ve bol güneşli günlerde kullan tatlım.

madammoda dedi ki...

Fadis; tesekkurler :)

Cingifilli; merci sekerim ;))

Adsız dedi ki...

güzele ne yakışmaz, straplezkende çok yakışıyordu kesin, böyle de ayrı bir havası olmuş ;) güle güle giy canımm

madammoda dedi ki...

Esin; merci tatlım, o senin gozlerinin güzelliği ;))