26 Ağustos 2011 Cuma

YENİ SAÇLAR VE BİR KUAFÖR HİKAYESİ

7 yıldır Ankara'dayım ama koca şehirde istediğim gibi bir kuaför bulamamıştım. Oysa tek istediğim; beni dinleyen, benim isteklerim doğrultusunda saçlarımı güzelleştiren ve cüzdanımı kurutmayan bir kuafördü. Hatta daha önceleri blogdan bu konuyla ilgili post yapmış, sizlerin kuaför deneyimlerinizi sormuştum.
Ama sanırım sonunda ben de kuaförümü buldum. Hem de bir fırsat sitesi aracılığıyla. Tamamen denemelik aldığım bir kupondu bu. Tigi Creative Academy'den saç bakımı ve saç kesimini kapsayan kuponu 14,90 TL'ye aldım ve geçtiğimiz günlerde korka korka kullanmaya gittim. Çünkü hadi bakım neyse de, saç kesiminin geri dönüşü yok bilirsiniz. Ama kuaföre girdiğim ilk andan çıkıncaya kadar (ki sanırım orada 2 saatten fazlamı geçirdim) oldukça ilgili ve saygılıydılar. Çalışanlar işinde profesyonel ve siz okey vermeden hiçbir şey yapmıyorlar. Saç kesimimle milim milim uğraştı mesela kesen kişi. Sonra da bir güzel saç bakımımı yaptı.
Aşağıda gördüğünüz fotoda saçlarıma sıcak bakım uygulanıyor, kafamdan dumanlar çıkıyor amanınnn! ;))

Kesim ve bakım sonrasında ise saçlarım bu hali aldı. Biraz kısaldılar ve istediğim uzun küt modeline bir adım daha yaklaşmış olduk :)


İşlemlerim bittikten sonra ise Ankara'da Tigi Creative Academy'nin kuruluşu ve işleyişiyle ilgili uzunca sohbet ettik. Henüz 6 aydır Ankara'dalar ama hedefleri Ankara'daki kuaför kültürünü değiştirmek. Ayrıca Tigi'nin distribütörü oldukları için de fiyatları aynı kalitedeki kuaförlere göre makul. Zaten sürekli çeşit çeşit kampanyalar yapıyorlar, yani fiyat anlamında sizi zorlamıyorlar.
Salona gittiğinizde Tigi'nin ürünlerine de ulaşıp, satın alabiliyorsunuz.
Uzun lafın kısası ben bu Tigi Creative Academy'yi beğendim sayın seyirciler ;)) Bundan sonra yeni kuaförüm ilan ediyorum kendilerini. Denemek isteyen olursa bana ulaşın, adres telefon vereyim size.
Ayrıca burada Brezilya fönüyle ilgili çok önemli bilgiler de öğrendim, ama şimdi kulaktan dolma anlatmak istemiyorum. Bir sonraki gidişimde sizler için bir "Birezilya Fönü" dosyası hazırlayacağım sıkı durun derim ;))


Bunlar da yeni saçlarımla şeberdiğim The Cafe Lox akşamından birkaç kare...




Yeni ojelerin mutluluğu...
Onlara sevgimizi gösteriyoruz ;))

Sevgiyle kalın...
Hatta sadece insanlara değil, hayvanlara ve objelere de sevginizi gösterinki sevgi dolu, pozitif, sürekli gülen ve tabii mutlu bir insan olun!!!
Saçıyla mutlu sevgi pıtırcığı :D

13 yorum:

ChunLi Beauty dedi ki...

fırsat sitelerine karşı bir ön yargım var özellikle hizmet konusunda sanki istediğim ilgiyi göremeyecekmişim gibi hissediyorum o yüzden biraz çekimser bakıyorum Keşke her Firma & Mekan böyle yapıp fırsatın asıl amacını gerçekleştirebilse.. Neyse uzun lafın kısası saçların harika olmuş!!! rengi ve modeli super :) ojelerin rengini de cok sevdim güle güle kullan

fashiONözge dedi ki...

valla harika olmuşsun,güle güle kullan :))

tuba can dedi ki...

saçlarını çok beğendim kuaför bulmak gerçekten karın ağrısı bi durum benimkide diğerlerine göre biraz pahalı ama ne yapayım başkasına güvenemiyorum bu arada ojelerinin renklerine bayıldım şeker

Adsız dedi ki...

tam da ihtiyac duydugum anda ne güzel bır öneri çok teşşekkür ediyoruz.Bilgileri paylaşmanızı bekliyorum zeynpol@hotmail.com

MODAVESAİRE dedi ki...

ben çok beğendim çok yakışmış gerçekten, güle güle kullan:))

madammoda dedi ki...

Chunli Beauty; ben de tatlimsirf Tigi'nin adina guvenip aldim, sonrasinda da tirsa tirsa gittim, ama Allahtan iyi cikti :)

Fashionozge; cok tesekkur fistik :)

Tuba Can; sagol tatlim, seninki ABdullah Gur mu yoksa? ;))

Adsiz; faydali olabildiysem ne mutlu bana :)) Takipte kalin..

Modavesaire;cok mercii ;))

Çeyiz Kız dedi ki...

güle güle kullan cnm yakışmış saç modelin.

madammoda dedi ki...

Ceyiz kiz; cok merci tatlim :)

irem dedi ki...

saçlarının boyu, modeli çok güzel olmuş =)

madammoda dedi ki...

İrem; çok teşekkür ederim :)

UYUSHUK dedi ki...

saçlarınız süper olmuş ve size çok yakışmış gerçekten. Ankara'da yeniyim ben de kuaför arıyorum günlerdir.. sizi de bu sayede tanıma fırsatı buldum:) salonun kendi web sitesi yok sanırım acaba bana fiyatlarıyla ilgili tiyo verebilir misiniz azıcık? ;)ben modeli sizinki gibi istiyorum fakat boyatmak da istiyorum.. teşekkür ederim şimdiden, blog harika bu arada!!

madammoda dedi ki...

Uyushuk; tesekkur ederim blogumu begenmene sevindim :) Yalniz herkesin butcesi farkli oldugu icin fiyatlar yuksek veya dusuk diyemeyecegim. Bana mailden ulasirsan kuaforun telefonunu verebilirim sana, kendin gorusursun direkt ;))

Güzellik Tutkusu dedi ki...

uuuu burdaki modele ve renge de bayıldığımı sölemeden edemiciiim :)