16 Mayıs 2011 Pazartesi

FLOPPY HAT ARAYIŞINDA OLANLARA

Cumartesi günü yaptığım zorunlu Kızılay gezisinde boş boş gezerken İzmir Caddesi'nde bu şapkalara rastladım. Biliyorumki sezonun hiti olan bu şapkalara hepimiz bayılıyoruz ve bir gün kavurucu güneş gelir de biz de yazı yaşayabilirsek, sokakta, plajda, bahçede bu şapkalardan takmak isteyeceğiz.

Zaten ben de şimdiden birçok arkadaşımdan duyuyorum floppy şapka arayışında olduklarını... Denk gelmişken sizler için birkaç fotoğraf çektim hemen. Beğenenler gidip bakıp deneyip alabilirler. Fiyatları ise gayet makul, 10 TL. İsterseniz oldukları şekliyle takın, isterseniz aksesuarlarını çıkarıp kendiniz bir kurdela ya da fularla renklendirin tercih sizin.


Mağazanın adresi: Dört Mevsim Mayo Bikini
İzmir Cad. Büyükhanlı Pasajı No:20/15 Kızılay Ankara
(Ayakkabı Dünyası ve Gözegir'in arasıda kalıyor.)

4 yorum:

tuba can dedi ki...

hoşgeldin nilaycığım iyi gezip ne güzel ciciler toplamışsın istanbuldan yetmemiş kızılaya dalmışsın :))

ZeynCo dedi ki...

çok güzel hepsiii ama ben daha canlı renklerını kullanma tarafatarıyım bu formdaki şapkaların=)

Seda Maç dedi ki...

bugün aldım h&m den bayıla bayıla bol bol kombinlemeyi düşünüyorum :)

madammoda dedi ki...

Morinek; evet tatlim yerimde duramiyorum buaralar ;))

VeraBox; evet renklileri de cok tatli oluyor, bulursan haber et bana da canim ;))

Rococosh; huuu super, sabirsizlikla bekliyorum kombinini canim ;))