2 Mayıs 2011 Pazartesi

BENMODA VE ANKARALI BLOGGERLARLA TANIŞMA

Selam şekerler bugün size Cumartesi akşamı Tribeca'da gerçekleştirdiğimiz buluşmadan bahsetmek istiyorum. O akşam gruba biraz rötarlı katıldığımdan ilk gelen arkadaşlarla tanışamadım maalesef. Buluşmamızın ev sahibi BenMODA uygulamasının kurucusu İbrahim Bey'di. Zeto'cum ise I-Phone BenMODA uygulamasının en çok okunan bloggerı tabii :))

En çok okunan blogger Zeto'nun oscar heyecanı ;))
Ankaralı bloggerlar olarak eller belde, toplu pozlar. Kim kimdir diye merak edenler için hemen sayayım. Cocojelly, Enstyle, Bonbon, ben ve tabii Zeto ;)) (Sol baştan)

Söz konusu moda bloggerları olunca papiler de birbirinden güzel tabii. Hemen çiçek olalım dedik :))

Zeto'cumla bol bol foto çekindik. Tribeca'daki meraklı bakışlar kim olduğumuzu oldukça merak ettiler :))


Ve son olarak ne giydim merak edenlere;
Tunik.......İzmir Karşıyaka'da bir butikten
Tayt........................................Stradivarious
Ayakkabılar.............City Shoes (Limango)
Trenchcoat..........................................Koton
Çanta.......................Jacquline (Markafoni)
Kelebek formlu takılar....................Goldaş

8 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Tatlım iyi ki geldin:)Yeni buluşma organizasyonları yaplandırılıyor:) Heheh Oscar kısmına çok güldüm çok sağol tatlım:)

AyçA dedi ki...

tanıştığımıza çok memnun oldum o geceden aklımda kalan o güzel küpelerin birde oxford ayakkabıarındı ikisi de birbirinden güzeldi yeni buluşmaya gelirsen çok sevinirim öptüm tatlım seni:))

coco-jelly dedi ki...

çok güzel birgündü tanıştıımıza çoks evindim=)

madammoda dedi ki...

Fashion House By Zeto; Oyy yerim senii, ne yazikki yeni bulusmaya gelemiyorum piifff :((

Aychi; ayhh cok merci tatlim, ben de sizleri tanidigima coook memnun oldum, gozlerine ve saclarina bittim valla ben de ;))

Coco-jelly; ben de ben deee, yine bulusalim :)

Didem dedi ki...

fotolar çok eğlenceli görünüyor:D
pembe eteğe de bayıldım
http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

madammoda dedi ki...

Didem; evet tatlım çok eğlenceli geçti buluşmamız ;)) Zeto'nun eteğine ben de bayıldım :))

Adsız dedi ki...

Hamile olabilecegini dusundum bu kiyafet kombininle .
Zeto harika gorunuyor.

Sevgiler

hale

madammoda dedi ki...

Adsız; ehh olur mu olur ;))