7 Ocak 2011 Cuma

BOYUNLUK MODELLERİ

Etsy'den beğendiğim boyunluk modellerini sizler için derledim. Kimisi şık, kimisi spor, kimisi süslü, kimisi de pufur pufur...
Örgü örmeyi bilenler hiç durmasın, beğendiği modellere hemen başlasın derim. Bu soğuk kış günlerinde kıyafetinizi en güzel tamamlayacağınız şey bu boyunluklar bence. Sade bir kazağın ya da gömleğin üzerine bile boyunluk takarak, kıyafetinize tamamen farklı bir hava katabilirsiniz.
Söyleyin bakalım en çok hangilerini beğendiniz?
Benim favorilerim 1, 3 ve 9 numaradakiler oldu ;))













5 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

2 3 5 7 8 9 sıradakı olanları begendım.
anneye yaptırmalık.

NlyStyle dedi ki...

hepsi çok güzel ama 1. favorim

Adsız dedi ki...

2 ve 8 :)

dedi ki...

5 numaranın yandan düğmelisi geçen sezon ananişime yaptırıldıı..sıcacık tutuyolar hemde çok farklı :)) ben bide 9 a bayıldımm onu da yaptırmak gerek:)

madammoda dedi ki...

KOva Kadınıyım Ben; "Annem sağolsun" diye etiket yaptırmalı ;))

Moda-Yemek Tarifleri; benim de canım :)

Esin Ongun; güzel seçim ;)

MÖ; oohh annen sağolsun ;)) 9'u da kesin yaptır çok şık duruyor..