14 Mayıs 2011 Cumartesi

VICTORIAN PEMBE TUNİK

Heyyy canlar ben geldim, yani yurda dönüş yaptım, yaniii Ankara'dayım artık. Ama tabii belli olmaz, bir orada bir burada olabilirim, malum bu aralar bana hep tatil ;))

Mayıs ortasına geldik, hala tık yok, yurdumdan kar haberi bile alıyor, kombi yakıyoruz valla. Bi türlü bahar yaşayamıyoruz, ki 2 haftaya takvimler yaz mevsimini gösterecek ama ı ıhhh şöyle doya doya güneşi göremedik bir türlü :((


Bu pembe tuniğimi geçtiğimiz hafta Tunalı'da ufak bir butikten almıştım. Hala çocuk ruhlu olduğumu ispatlarcasına 13-14 yaş çocuk reyonundanmış bu bana tunik olan elbise =))
Siyah taytla giyince resmen bayıldım kendisine, hep hep hep giymek istiyorum... ;))


5 yorum:

tubitos dedi ki...

tatlım süper olmuşsun, çok şık. ayrıca çok fit görünüyorsun

Adsız dedi ki...

hoşgeldiiinn :) bende bakıyım çocuk reyonlarına artık çok şirinmiş üstündeki :)

Fatma dedi ki...

Çok güzel olmuş, yakışmış:)

Unknown dedi ki...

cnm saatin cok cici duruyor markası ne?yazarmısın bana...

madammoda dedi ki...

Tubitos; ayhh merci tatlim ;))

Verry Merry; bak valla bazen cocuk reyonlarinda bizimkilerden daha guzel seyler olabiliyor :))

Fadis; tesekkurler :)

Chicolatte; sagol tatlim, Y-London markasi Trendyol'dan almistim ;)