27 Temmuz 2011 Çarşamba

EVLENDİLER AMA NASIL BİR GELİNLİK SEÇTİLER?

Bu yaz ünlüler birbiriyle yarışır gibi birer birer "Evet" diyorlar. Kimi beklenen evlilikler olup, "Sonunda evlendiler!" manşetleri atılırken, bu evliliklerden kimisi de beklenmedik olup magazin basınında bomba etkisi yarattı. (Bkz:Ayşe Özyılmazel & Ali Taran evliliği)


İlk sırada benim birlikteliklerinden evlilikleri sayesinde haberdar olduğum bir çift var.

Burcu Kara & Buğra Gülsoy

Bence birbirlerine çok yakışmışlar. Düğün detayları da oldukça güzel görünüyor.

Burcu Kara düğünün konseptine uygun olarak gelinlik kuşağı ve çiçeğinde pembe rengi tercih etmiş. Gelinliği ise sade ama gayet şık bir seçim.

Gecenin en güzel detayı gelin arabası olmuş bence, ba-yıl-dım!

Bahadır Gökçe & Ali Sunal

Çift eski masallara özenmiş olacakki, 2 düğün birden yaptılar. Biri Bodrum'da, diğeri ise Yunanistan'daydı. Bodrum'daki nikah töreninde esprili kıyafetler ve pozlar ön plandaydı. Bahadır Gökçe mini bir gelinlik giymişti.

Yunanistan'daki düğünde ise uzun tüğ detaylı bir gelinlik giyen Bahadır ve beyazlar içindeki Sunal oldukça şık görünüyorlardı.

Survivor ünlüleri Gizem & Hakan

Behzat Ç'deki rolü itibariyle Hakan'dan her an bir çapkınlık haberi duyacakmışım gibi gelse de çift oldukça mutlu ve aşık görünüyorlar.

Gizem zaten çok güzel, gelinliği de çok yakışmış ama o gerdanlığı takmasaymış daha iyi olurmuş bence. (Zaten her gelinin o tarz takılar kullanmasına kılımdır)


Bomba çift Ayşe Özyılmazel & Ali Taran

Çiftin sadece birkaç günde hazırlanan düğün töreni itibariyle bu kadar kötü bir gelinlik seçtiğini düşünüyorum Ayşe kızın.

Tamam kabarık etek beklemiyordum ondan ama en azından bir mini falan giyebilirdi ;))


2 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

Ayşe -Ali Tarhan dışındakilerinin (bu arada isimleride yakışıyormuş hani)evliliklerine şaşırmadım hatta onlar adına sevindim.
gelinlikler konusunda aynen katılıyorum sana.

Yasemin dedi ki...

Bence de Ayse Ozyilmazel'inki haric hepsi cok guzel