18 Mayıs 2011 Çarşamba

H&M ZİYARETİ

H&M TR'de açıldığından beri hep merak etmiştim ama bir türlü de gitmek nasip olmamıştı. Malum Ankara'da yaşıyorum ve buradan İstanbullu bloggerların H&M alışverişlerini hasetle çatlayaraktan izliyordum.

Ama geçenki İstanbul ziyaretimde Torium'daki H&M'e gitme fırsatım oldu. Özellikle her bir ürünü tek tek inceledim, evirdim çevirdim. Ama netten bakınca bize pek hoş görünen o ürünlerin pek de bi numarasının olmadığını fark ettim. Beğendiğim bir kaç üründe de beden problemi yaşadım ve inanamayacaksınız ama H&M'den sadece şurada gördüğünüz straplezi alarak çıktım.


H&M'de en çok ilgimi çeken ürünler uygun fiyatları ve şık tasarımlarıyla bikiniler oldu.
Ayrıca uzun straplez tulumlar da hoşuma gitti, ama denemeye üşendim doğrusu ;))
Erkek ve çocuk reyonlarını da gezdim aynı zamanda. Erkek reyonu yine bayan reyonu gibi bol renkli ve trendleri tam anlamıyla yansıtıyordu. Zamanım olsaydı sevgiliye birkaç renkli gömlek ve şapka alacaktım. (Tabii erkek şapkalarındaki amacım tamamen kendi sulanmam) :))
Çocuk reyonundaysa çok cici şeyler vardı, her zaman diyorum minik veletler bizden daha şanslı oluyorlar vesselam ;))

İzlenimlerim dışında bir de mağazaya dair fotoğraflar çektim. Çünkü benim gibi henüz H&M'e gitme fırsatı bulamamış ama mağazaları nasıl bir şeydir merak edenler varsa göstereyim istedim. Gördüğünüz gibi öyle pek de farklı bir olayı yok H&M'in arkadaşlar, bence biz gözümüzde fazla büyütüyoruz...



5 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

:) aynen fazla abartılıyor..

Adsız dedi ki...

yine de gelmesin mi ankaraya? bence gelsin :))

madammoda dedi ki...

Chunli Beauty; ;))

Verry Merry; ehh gelsin tabii, arada gider bakariz, ama ben artik eskisi kadar cok istemiyorum..

tuem dedi ki...

ahhh ahh gelsin artık ankaraya bikinilerimizi alıp tatil yoluna koyuluruz tıkır tıkır fena mı olur :)

madammoda dedi ki...

Tuem; olmaz tabii ama uygun fiyatlı ve şık bikini arayışındaysan Reflections'ın outletine bakmanı oneririm ;)) Optimum'da var mesela..