4 Nisan 2014 Cuma

ROMA TATİLİ: İLK GÜN, İLK HEVES

Herkese merhaba :)
Bu yıl Mart sonu başlayıp Nisan'da devam eden uzuun bir kış tatili yaşamaktayım (14 gün). Bu tatili fırsat bilip eşimle 6 gün Roma tatili planladık. Instagram'dan takip edenler bilir geçtiğimiz hafta bol bol gezip, bol bol da fotoğraf paylaştım. Arkadaşlarım ve takipçilerimin isteği üzerine de ayrıntılı Roma yazıları kaleme almaya karar verdim.
Tatilimizin büyük kısmı maalesef hafif yağmurlu ve kapalı günlere denk geldi. Roma'dan bu kadarını beklemeyince ben çok da temkinli gitmemiştim. Bu yüzden beni hep aynı montla göreceksiniz peşinen belirteyim :))
İstanbul-Roma gidiş-dönüş biletlerimizi Alitalia'dan aldık (hem daha uygun fiyatlı, hem de Roma'da fazla zaman geçirmek için daha uygun saatleri olduğu için). Yalnız Alitalia, THY gibi servis konusunda başarılı değil, 3 saatin altındaki uçuşlarda snack servis verdiklerini söylediler. Snack servis de minik bir paket bisküvi ya da krakerle içecek çıktı bilginiz olsun :O

İlk gün öğle saatlerinde otelimize yerleşmiş bulunuyorduk. İlk hevesle hemen vurduk kendimizi yollara. Gitmeden önce ne gün nereyi gezeceğiz diye az buçuk planlamıştım. Otele vardığımızda işletmecimiz Pina da bize harita üzerinde görülecek yerleri anlattı, tavsiyelerde bulundu. Bu sayede her şey aklımda netleşmiş oldu. Öncelikle Rebuplica Meydanı'nı gördük ve S. Maria Degli Angeli bazilikasını gezdik.  



Kocacım bu dev gözlükleri görünce tam senlik, hadi fotoğrafını çekeyim dedi. Ben de hayhay dedim tabii ki ;)


6 gün boyunca bol bol yaptığımız gibi yürüyerek meşhur Aşk Çeşmesi (Fontana di Trevi) ne doğru yol aldık.


Aşk Çeşmesi'ne geldiğimizde birden güneş açtı, benim de mutluluğum tavan yaptı :)) Yalnız Aşk Çeşmesi'ne gelene kadar sokaklar oldukça sakindi. Oraya varır varmaz çoğunluğunu Japonların oluşturduğu büyük bir kalabalıkla karşılaştık. Herkes de Aşk Çeşmesi'nin önünde para atıp dilek dileme ritüelini gerçekleştirmek için birbiriyle çekişiyordu. Beni sorarsanız tabi ki o ritüeli gerçekleştirmedim, yapanlar olabilir ama ben böyle şeyleri saçma buluyorum. 


Aşk Çeşmesi'nden sonra ara sokaklardan yürüye yürüye, hediyelik eşyacılara baka baka İspanyol Merdivenleri'ne geldik, yakınlar zaten birbirlerine. İspanyol Merdivenleri'ne geldiğimizde ben biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası, sanırım bu kadar meşhur bir yer olunca beklentimi yüksek tutmuşum. Yine de kalabalığın arasına karışıp merdivenlerde biraz soluklandık. İtiraf etmeliyim ki merdivenlerde yapılacak en iyi şey, Pompi'den birer tiramisu alıp onların tadını çıkarmak. Fotoğrafları Roma'yla ilgili yazacağım ne yemeli postunda gün yüzüne çıkaracağım, şimdilik rahat olabilirsiniz.


Buradaki molanın ardından Via Frattina adlı lüks alışveriş caddesine doğru yollandık. Biraz vitrin bakıp Chanel senin Fendi benim vitrinlere göz attık. Orada hiç fotoğrafım yok yalnız, nasıl şaşırdım anlatamam :O

Seyahatle ilgili postlar devam edecek, hoşçakalın.

(Tüm fotoğraflar Iphone 5S ile çekilmiştir.)

4 Şubat 2014 Salı

Cookplus.com 1. Yılını Doldurdu

Cookplus.com, mutfak ürünleri dikeyinde yoğunlaşan bir e-ticaret sitesidir. Ekim 2013’te birinci yılını dolduran sitede şu an 50 markanın 5000’i aşkın ürünü bulunuyor. Sitedeki ürün sayısı her geçen gün artıyor. Cookplus’ın kendi adını taşıyan mutfak ürünleri de mevcut. Sitede bayanların en çok ilgi gösterdiği ürünler yemek takımları ve tekstil ürünleri olurken erkeklerin ilgisini elektrikli ürünler çekiyor. Dekoratif ürünler ise daha çok hediyelik eşya arayanların dikkatini çekiyor.

Cookplus mobil alanda Cookstagram projesi ile yatırımlara devam ediyor. Takipçileri için tasarladığı Cooklife e-dergisini müşterilerine gönderiyor. Site TV’de alt bant ve sundu-sunar reklamlarına devam ediyor.
Harikalar Mutfağı yemek blogunun tasarımını yenileyen site, geliştirmelere devam ediyor. Şu an Harikalar Mutfağı’nda 80 bloggerın 1400’e yakın yemek tarifi bulunuyor. Artık bloggerlar Harikalar Mutfağı’na üye olup kendileri tarif ekleyebiliyor ve kolaylıkla tariflerini sosyal medyada paylaşabiliyorlar. Sitede yemek tariflerinin ayrıca kalori, süre ve porsiyon bilgileri de mevcut. Elinizdeki malzemelere göre Harikalar Mutfağı’nda arama yapıp binlerce alternatife ulaşmak mümkün. Site ziyaretçilerine yemek tariflerinin yanı sıra pratik bilgiler de sunuyor.

Cookplus blogtaki etkileşimi en üst seviyede tutmak için aktif bloggerlarına Cookplus.com’da yapacağı alışverişlerde kullanmaları için indirim kuponu veriyor.


Harikalar Mutfağı’nın bu sıralar devam eden yeni bir de yarışması var. Yarışma hem Cookplus’ın hem de Harikalar Mutfağı’nın Facebook sayfalarından ilgililerine duyuruluyor. Kazanan kişi ünlü şef Serkan Bozkurt’tan 8 hafta sürecek sertifikalı temel aşçılık eğitimi kazanıp Harikalar Mutfağı’nın şefi oluyor. Yarışma için Harikalar Mutfağı’na üye olup tarif paylaşmak yeterli. Katılanlar ne kadar çok tarif eklerse yarışmada o kadar avantajlı oluyor. Tabi eklenen tariflerin aldığı beğeni, yorum vb. etkileşimler de önemli.
Yaptığı projelerle sektörde konuşulan Cookplus.com hızlı kargo ve avantajlı fiyatları ile müşterilerini mutlu eden bir site.

31 Ocak 2014 Cuma

EN SON NE YAPTIM

Herkese selamlar :))
Çoook uzun zaman oldu bloğuma yazmayalı. Ama özledim yazmayı, paylaşmayı. Sizlerin bloglarını okumayı... Bu arada genelde bir fotoğraf delisi olarak Instagram'da takılıyordum. Instagram resmen bloğun pabucunu dama attı diyebilirim. Şimdilik bir "En Son" postuyla başlayalım. Bakalım devamı nasıl gelecek? ;))


En son ne yaptım: Spora gittim, dans derslerine de katılmaya karar verdim ;)
Hangi filmi gördüm: Sinemada Düğün Dernek :) İlk vizyona girdiği gün gitmiştim, çok keyifliydi. Sonrasında başka beni izle diyen film olmadı :P
Ne dinledim: Rengin - Aldatıldık (Bu aralar 80'ler takılıyorum!)
Ne okudum: Bloglardan seyahat yazıları. İtalya seyahatimiz için bilgi toplama çabaları. Ama şimdilik Roma'dan öteye geçemedim :D
Ne içtim: Taze sıkılmış portakal suyu. Mevsim malum!
Ne yedim: Soslu kızartma. Spor hocam duymasın ^.^
Ne aldım: Thailand'dan kendime elbise. Ama olmadı o ayrı :))
Neye sevindim: Haftasonu sevgilimi görecek olmama ;)
Neye kızdım: 1 günde tam 2 kat fiyatına çıkan uçak bileti fiyatlarına :(
Neye şaşırdım: Bu ay hiç seyahatimin olmamasına :P
Ne tıklayıp aldımDerimod biker bot.

Sevgiler...

22 Aralık 2013 Pazar

Blogger Zet Fashion, Emotion Parfüm Facebook sayfasında!

Emotion Parfüm, sosyal medya hesaplarında yılbaşı heyecanını blogger Zet Fashion’ı davet ederek zenginleştiriyor.

Modanın nabzını tutan ve trend yaratıcılarından biri olan Zet Fashion blogunun sahibi Zuhal Okçu, Aralık ayı boyunca Emotion Parfüm sosyal medya hesaplarında.

Zuhal Okçu, Emotion Parfüm takipçileriyle moda sırlarından makyaj tavsiyelerine, yeni yıl trendlerinden saç modellerine kadar birçok konuda tavsiyelerini #YeniYılHazırlığı hashtag’i üzerinden paylaşıyor.


Aralık ayında Emotion Parfüm sosyal medya hesapları yılbaşı hazırlıklarına sıcak ve samimi bir ortam sağlıyor. Emotion Parfüm ve Zet Fashion Aralık ayı içerikleri boyunca takipçilere sadece tavsiye vermekle kalmıyor, birbirinden güzel hediyeler de dağıtıyor. Etkileşimli yılbaşı hazırlık postları, moda takibi ve günlük tavsiyelerle Aralık ayında Emotion Parfüm sosyal medya hesapları dopdolu.

Siz de Emotion Parfüm’ü takip etmek isterseniz www.facebook.com/EmotionParfum ve www.twitter.com/emotionparfum adreslerine bekleriz.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

19 Kasım 2013 Salı

Pürüzsüz Güzelliğe Ulaşmak Veet ile Çok Kolay!

80 yıllık tecrübesiyle Veet her yıl 30 milyondan fazla kadının güzelliğine hizmet ediyor. Kadınların pürüzsüz bir cilde sahip olmalarını sağlayan ve güzelliğine ışık tutan Veet, Türkiye’de de her 10 kadından 9’unun tercihi!

Kadınların Veet ile kavuştukları pürüzsüz ciltleriyle hissettikleri gibi giyinebilmelerinin ve kendilerini her zaman bakımlı ve güzel hissetmelerinin önemini vurgulayan Veet, moda, güzellik ve bakım önerileriyle de her zaman kadınların yanında olmayı hedefliyor. Bu sene Türkiye’nin en güzel ve bakımlı kadınlarından biri olan Bade İşcil Süalp ile sosyal medyada “Hissettiğin Gibi Giyin” adlı, stil dolu bir kampanya hayata geçiren Veet, her geçen gün kadınların büyük beğenisini kazanıyor.


Veet ve Bade İşcil Süalp tarafından hazırlanan, moda trendlerini ve kendini daha güzel hissettirecek bakım önerilerine ulaşmak için tıkla:



Bir bumads advertorial içeriğidir.

26 Ağustos 2013 Pazartesi

YILDIZIN PARLASIN

Günlerden bir gün annemle birlikte plansız programsız gezerken kendimizi Yıldız Sarayı'nda bulduk. Uzun uzun gezdik, nice anılara şahit olmuş eşyalarla dertleştik, kim bilir burada neler neler yaşandı diye sorguladık... Ehh adı üstünde saray, birçok farklı yapıdan oluşuyor; ancak bir kısmı tadilat nedeniyle kapalıydı üzüldük. 



O gün bilmeden gideceğim mekanla çok uyumlu giyinmişim. 
Ayrıca bu uzun bluz ve gömlekleri çok seviyorum. Skinny pantolonların üzerine giy çık. Düşündürmeyen yani yormayan kıyafetlerden ;))




Sarayı henüz gidip görmediyseniz kesinlikle en yakın zamanda ziyaret etmenizi öneririm. Ayrıntılı anlatıp filmin sonunu söyleyen gıcıklardan olmak istemiyorum :)


Kombin Detayları
Gömlek: Mango - Pantolon: Mango - Ayakkabı: Zara - Çanta: Zara - Saat: Swatch