30 Kasım 2009 Pazartesi

HEDIYELER ICIN SON SAATLER

Selamlar sekerler... Bayram tatili dolayisiyla yapilan hizli bir Istanbul seyahati sonrasi evimize donmus bulunuyoruz. Bayram gunleri benim icin cok degerliydi cunku doya doya aile saadeti yasadik. Kusuruma bakmayin bu surecte blogumu ihmal ettim ama bomba gibi dondum araniza. Muthis projelerim var, hemen yarin basliyoruz haberiniz ola...
Blogumun 100. izleyiciye ulasmasi serefine duzenledigim yarisma ise yarin saat 15:00 itibariyle sona eriyor ve hemen sayimlari yaparak kimin hediyeleri kazanan sansli kisi oldugunu aciklayacagim. Katilmak icin tik tik...
Bu son saatlerde tekrar soylemek istiyorum ki ADSIZ yorumlar haksizliga yol acmamak icin dikkate alinmayacaktir. Yarismaya dahil olmak istiyorsaniz en azindan yorum altina rumuz yahut adinizi yaziniz.
Buarada herkesin bayramini gec de olsa kutluyorum, umarim cok guzel bir dort gun gecirmissinizdir... ;))
Sevgiler...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

HEVESLI bayrami cok guzel gecirdik bakalim yarinki cekilisten sonra ikinci bayram sansini kimler yakalayacak hediyeler cok hos yarini sabirsizlikla bekliyorum

seyyar dedi ki...

ee nasıl katılıcaz..

madammoda dedi ki...

Hevesli; evet bir bayram havasi hakim olacak bloguma birkac saat sonra ;))

Seyyar; link verdim esas posta yorum yazarak ve yarisma kurallari dahilinde katilabilrsin..