23 Kasım 2009 Pazartesi



SIZIN BAVULUNUZ NE RENK?

Bu tarz bavullari tv disinda ilk 2007 senesi yazinda Amerika'dayken gormustum. Calistigim yer yazlik bir mekandi ve dolayisiyle insanlar hep seyahat ve alisveris halindeydi :))) Orada bircok butik dukkanda bu tarz bol renkli, tasli, kurdelali ve bol eglenceli bavullardan satiliyordu. Ama cok begenmeme ragmen giderken bavul ve canta tedarikli gittigimden donuste ekstradan tasiyicilarimi arttirma imkanim olmadi.

Ben sordugum soruya cevap veriyorum, maalesef benim de bavullarim genelde siyah ve lacivert. Ama sadece laptop cantam kirmizi ve deri :))

Ogrencilik yillarimda ev ve okul arasinda cok seyahat ettigimden ben de bavullarla cok hasir nesirdim ama simdilerde benim icin pek bi numaralari kalmadi.

Ama buna ragmen icimdeki pembe bavul aşki ölmüş degil, her an bir çilginlik yapabilirim... ;)))

6 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

anam pembe olsun yeter değil mi

Sıla Yılmaz dedi ki...

Benimki krem ama tutma yerleri altı vs pembe rugan :)

madammoda dedi ki...

Stil Direktoru; yeter valla sekerim. :))

Siu; canimcim eminim seninki de muthistir, zevkli kizsin vesselam ;)

pinkcandydream dedi ki...

benımkısı pembe seker pembesı hemde metrodan cok ucuza almıstım :)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

benimki kırmızı üzerine beyaz puantiye ;)

madammoda dedi ki...

Pinkcandydream; sanslisin ozaman sekerim :)

Kristal Kure; bavulunu bir gun evde bulamazsan benden bilebilirsin :))