17 Kasım 2009 Salı

100. IZLEYICI COSKUSU VE HEDIYELER

Bloglar arasi bu hediyelesme isi son zamanlarda moda haline geldi ve ben de hediyelere dayanamam, hem almaya hem de vermeye bayilirim.

Birkac gundur blogumla pek ilgilenemiyordum, bugun bir baktim 101 olmussunuz canim izleyicilerim. Hepinize kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.

Veeee 100. izleyicim serefine bir hediye paketi hazirladim. Icinde neler var ki dediginizi duyar gibiyim :))
1. Oriflame Nomadic Bayan Parfumu
2. Gosh No:93 Oje
3. Romantik Lila Bros (Madammoda uretimi)
4. I Love NY Anahtarligi
5. Kitap Ayraci (Madammoda uretimi)
Ve tabi bu hediyelerin kime gidecegini belirleyebilmek icin bir yarismam var.
Her zamanki gibi yarisma kurallari belli.
1>Blogumun izleyicisi olmaniz.
2>Blogunuzda (eger varsa) yarismamdan bahsetmeniz ve blogumun linkini vermeniz.
3>Bu yazimin altina yorum yapmaniz. (Bunlari istiyorum vb.)

Not: Haksizliga yol acmamak icin Adsiz yorumlar dikkate alinmayacaktir. (Lutfen yorumunuzun altina isim soyad yahut rumuzunuzu yaziniz.)
:)) Dipnot: Yarisma 1 Aralik 2009 tarihinde sona erecek ve ayni gun sonuclar aciklanacaktir.
Herkese bol bol sans, bol bol sevgi benden...

82 yorum:

Adsız dedi ki...

SLM BENDE ANKARADA OTURUYORUM.BLOG SİTEN GÜZEL OLMUŞ SENİ TEBRİK EDERİM.

ABDULLAH SARAÇ

cangz dedi ki...

Güzel hediyeler varmış izlemeye aldım:)

Makyajsubject dedi ki...

izlemeye aldım :) nice 100 lere diyorum :)

http://makayajsubject.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebilene-hediye-kampanyas.html

ctrl dedi ki...

hediyelerin hepsi güzel ama bence aralarından en güzeli Oriflame Nomadic parfüm, bana hediye edersen çok sevinirim :D bügün eşimin doğumgünü belki onun şansına çıkar. başarılar dılerim siteniz için ve diğer yarışmacılarada bol şanslar ama tabiki şansların en büyüğü bana:D

zuhal çoban dedi ki...

çok hoş kampanya izlemeye de aldım başarılar

Adsız dedi ki...

hediyeler süper blogun çok hoş herkeze bol şans.....

n-u-r128 dedi ki...

merhaba,blogunu izlemeye aldım,hediyeler çok güzel,umarım kazanırım

deniz dedi ki...

blogunuzda hediyelerinizde güzel teşekkürler

deniz dedi ki...

blogumda izlemeye aldım ve blogtada paylaşacağım tabii

capricorn dedi ki...

hediyelere bayıldım.izlemedesiniz.herkese bol şans...Ülkü

ece dedi ki...

çok güzel bir bloğunuz var tebrik ederim çok huzurlu dinlendirici paylaşımlar güzel devnı diliyorum hediyelere gelince süper seçimler kazanmak isterim

Cümbüşlü Raziye dedi ki...

hediyeler güzel izleme listeme aldım.bakalım hangimize çıkacak :)

Adsız dedi ki...

HEVESLI blogunuzu az once cok yakindan takip ettigim ve uyesi oldugum forumlardan biri olan hergun kampanyada gordum ahra yazmis blogunuzla ilgili bende inceledim bloglari yakindan takip eden yorum yazan blogger olarak izlemeye deger buldum ve izlemeye aldim hediyeleriniz cok guzel zate bir blogun canli kalabilmesi icin hem icerik hem hediye cok onemli iki unsurdur umarim banada cekiliste hediye kazanmak nasip olur basarilarinizin devamini bekliyorum bu aralar gercekten bloglar adeta ataga kalkti icerik ve hediye olarak mughetto vespa girl ve daha nice bloglar kimi icerikle kimi hediye olayiyla kimi hem icerik hem hediye olayiyla ilgi cekti blogunuzun fotograflarida cok guzel netli flu degil kontrasi guzel yazi stiliniz guzel

çağrı burak düvenci dedi ki...

Güzel blog izlemeye aldım. ;)

MeRaL dedi ki...

hediyelerin oldukça güzel bende katılıyorum çekilişine
http://cesurguzell.blogspot.com/ blogumda da bahsettim

Ayşe dedi ki...

Nice 100 izleyiciler...
Hediyeler güzel bende şansımı denemek istedim.

http://lezzetkesfi.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebileneden-hediye-var.html

nur dedi ki...

Merhaba benim maalesef blogum yok ama çekilişinize katılmak istiyorum.Çünkü hediyeler çok güzel.Herkese bol şans

gülirana dedi ki...

hediyelerini özelliklede parfümü çok beğendim bende izlemeye aldım ve çekilişde bende varım :)))

p dedi ki...

merhabalar..
hayırlı olsun.
nice nice 100 lere:)

http://bakimlikadin.blogcu.com/modabenimdiyebilene-den-hediyeler/6393206

pamuk dedi ki...

hediyeler çok güzel izlemeye aldım inşallah bana çıkar

♥ (¯`·._.•((VENÜS)) •._.·´¯) ♥ dedi ki...

Harika bir kampanya çok hoş hediyeler..:))

Nice 100 lere inşallah:))

Hemen bloğumda paylaştım

http://venuskadini.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebilene-den-hediyeler.html

Burcu dedi ki...

izlemeye aldim hayirli olsun :D

Gönül Sevinç Göçen dedi ki...

merhabalar..
gerçekten ilgi çeken ve güzel dizayn edilmiş bir bloğunuz var.
kendi bloğumda seve seve yer verdim.bundan sonra izleyicinizim :)
nice 1000 li izleyiciler dileğiyle diyorum...
http://gonulsevincgocen.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebileneden-birbirinden.html

babyangel dedi ki...

çok harika hediyeler...bloğunuzu da çok beğendim..başarılarınız daim olsun:)

Neşetuana dedi ki...

Hediyeler bir yana böyle kampanyalar sayesinde güzel bloglar keşfediyoruz.Nice 100 lere diyorum.Blogumda da duyurdum. :)

http://nesetuana.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebilenlereden-ciciler.html

Dejaay dedi ki...

Hediye için buradayım.. :)
http://hormonsuz.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebileneden-hediyeler.html

meltem dedi ki...

mrb bloğunuz çok güzel hediyelerde öyle

meltem dedi ki...

mrb bloğunuz çok güzel hediyelerde öyle

T-I Forever dedi ki...

daha nice 100. 1000. izleyicilere ulaşman dileğiyle. Blogumda yayınladım :))

http://ilimtayfun.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebileneden-100-izleyici.html

ceren:))) dedi ki...

nice 100 lere,nice güzel yazılara:)))ben de geldim:)))hediyeler böyle güzel olursa nasıl izlemem ben bu blogu:))şu andan itibaren takibe aldım...

Ayşegül dedi ki...

MODA BENİM DİYEBİLENE'den 100. İZLEYİCİ COŞKUSU:))

MODA BENİM DİYEBİLENE 100. izleyici çoşkusunu bizlerle kutluyor...
Veee 100. izleyici serefine bizlere birbirinden güzel ürünlerden oluşan bir hediye paketi hazırlamış.
İçinde neler yok ki;
1. Oriflame Nomadic Bayan Parfumu 2. Gosh No:93 Oje 3. Romantik Lila Bros (Madammoda uretimi) 4. I Love NY Anahtarligi 5. Kitap Ayraci (Madammoda uretimi)

Göz atmak isteyenler için bilgiler burada
http://modabenimdiyebilene.blogspot.com/2009/11/100.html
KAMPANYAYA KATILMAKSA ÇOK KOLAY... HADİ BOL ŞANSLAR...


yukarıda yazdığım yazıyı hediyelerin fotosuyla birlikte bloğumda yayınladım...güzel kampanyanız için çok teşekürler.

http://aysegulongelen.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebilene-100-izleyici.html

esma dedi ki...

hepimize bol şans

Adsız dedi ki...

blogun çok hoş..izlemeye aldım..
hediyelerde çok cici herkeze bol şanslar..

İSTANBUL'DAN AMERİKA'YA..İKİ AYAKLI DÜNYAM, BİR ORADA BİR BURADA.. dedi ki...

Hediye dagitanlarda cekilise katilabilir dimi;)) bende varim,blogumda da yer verdim ehehe.. Bu arada hediyeler cok hos gozukuyor dusuncen icin tesekkurler...

efe dedi ki...

merhabalar bloğunuzu çok güzel emeğinize sağlık ,izlemedeyim şuandan itibaren, bloğum yok ancak :(
hediyelerinizde çok güzel nice 100.lere inşallah .....herkese bol şans....

pinkcandydream dedi ki...

ay hediyeleri nasıl seviyorum anlatamam sıtenı cok begendım canım sana bol sanslar ıste buda benım lınkım umarım kazanırım :)sende benı ızlersen memnun olurum sevgılerle http://pinkcandydream.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebileneden-hediyeler.html

yıldız dedi ki...

izleyici olamıyorum çalıştığım kurum gereği yasaklı sayfa:(
bu yarışmaya katılamam anlamına gelmiyordur umarım:)
daha nice 1000. izleyiciye
sevgiler
yildiz111@hotmail.com

Rakunt ideas dedi ki...

Ne mutlu darısı başımıza Nice 100 ziyaretlere:))istiyorum desem yeterli mi acaba??

ilkuy dedi ki...

hediyeler çok güzel bende şansımı denemek istiyorum ilknur.

Unknown dedi ki...

''siteniz gerçekten çok güzel...ayrıca bu hediyelerden ben de istiyorum .umarım şans bana güler...

ereknur dedi ki...

İzleyici sayınızın daha da artmasını temenni ederim.Yarışmanıza ben de katılmak istiyorum.Fakat blogum yok.ereknur

Mine Aydoğmuş/EŞREFOĞLU RUMİ İMAM HATİP ORTAOKULU dedi ki...

Yeni bloglar keşfetmeye bayılıyorum:) hediyelerin de çok güzel. Herkese bol şanss:)

magrat dedi ki...

İzlemeye aldım, çok güzel hediyeleriniz:)
sevgilerle

Unknown dedi ki...

bloğunuz çok güzel olmuş.Başarılarınızın devamını dilerim.sevgiler:)

yesildomates dedi ki...

şansım varsa kazanırım..
güzel hediyeler..sevgiler...

@rmi dedi ki...

blogum yok ama şansımı denemek istedim tbkler teşekkürler...

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

blogum yok ama takipteyim.. herkese bol şans..
(CYPRUS_ÖZLEM)

Hatice dedi ki...

hediyeleriniz harika forumunuzda güzel parfümü kazanmak isterim ben :D

dilekaygun dedi ki...

blogunuz çok güzel,çok beğendim, bende izleyici oldum...

L@febesi dedi ki...

canım hayırlı olsun nice izleyicilere inşallah :)
bende katıldım tanıtımı mı da yaptım :)http://laffebesi.blogspot.com/2009/11/hediyeyi-kim-sevmez.html

Gonca dedi ki...

İzlemeye aldım, bu arada hediyeler çok hoş:)
Sevgiler

adriana1983 dedi ki...

merhaba blogunuda hediyelerinide çok beğendim ve blogumda paylaştım
http://adriana1983.blogsayfasi.com/
hediyelerinden biri bana çıkarsa sevinirim

ebru dedi ki...

merhaba
benim blogum yok ama şansımı denemek isterim yinede...daha doğrusu şansımı zorlamak desek daha yerinde:))
herkese bol şans

Unknown dedi ki...

nice 100 izleyicelerle buluşmanız dileğiyle bende bloğumda kampanyanıza yer verdim hediyelerinizde gayet hoş:)
http://closelyfashion.blogspot.com/2009/11/100-izleyici-coskusu.html

mumbles dedi ki...

bloğunu çok beğendim izlemeye aldım başarılar hediyelerin çok güzel banada bol şans:)

Unknown dedi ki...

çok güzel bir yarışma olmuş teşekkürler... Gülce

uğurlu gelecek dedi ki...

bayıldım o broşa. daha çok izleyicilere

Adsız dedi ki...

Ben de varım :) Herkese bol şans :)

http://minnosminnos.blogcu.com/

Unknown dedi ki...

güzel hediyeler bende istiyorum herkese bol şans...

montana1122 dedi ki...

broşa bayıldımmm,umarım bana çıkar:)

sorgu-1 dedi ki...

tebrikler bende varım hediyelerin çok güzel tşkl...

serpil dedi ki...

çok güzeller özellikle parfüm inşallah benim olur birkerede ben kazansam ne olur yani inanın bugüne kadar hiç hediye kazanmadım valla bu parfüm benim olursa çok mutlu bahdyar olucam

nilgün dedi ki...

izlemeye deyim bloğu ayrıca da çok düşüncelisiniz umarım kazanırım

tiramisu dedi ki...

bende istiyorum bu şeker şeyleriiii

http://mutluol-tiramisu.blogspot.com/2009/11/hediyelere-devammm.html

~ ZNP ~ dedi ki...

Çok cici görünüyorlar...Şansımı demenek istedim =)
http://badenaz.blogsayfasi.com/100-izleyici-coskusu-ve-hediyeler/

Unknown dedi ki...

merhaba güzel bir site ve güzel hediyeler..ben parfümü istiyorum,umarım kazananlardan olurum..burda sizden bahsettim ve izlemeye aldım..herkese bol şans..


http://zehr-efsan.blogspot.com/2009/11/bir-hediyeli-blog-daha.html

Adsız dedi ki...

Ayşım,
hediyeler çok güzel:)

http://siyahinnesesi.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebileneden-100-izleyici.html

Dominika dedi ki...

Nice 100'ler dilerim..
sevgiler..

http://missdominikastylebox.blogspot.com/2009/11/moda-benim-diyebilene-hediye-cekilisi.html

emine genç dedi ki...

hediyeler çok güzel izlemeye aldım bu hediyeler umarım bana çıkar.bloğun çok güzel seni tebrik ediyorum

süperbirfikir dedi ki...

sarıkaktus.blogspot.com adlı bloğumda bloğunuz hakkında bir kaç şey yazdım umarım bu yarışmayı kazanabilirim:)

reyhane dedi ki...

Bloğunuzu izlemeye aldım, Tam bir parfüm hastasıyım,Oriflame Nomadic Bayan Parfumu inşallah bana çıkar...Herkese iyi bayramlar bu arada..

admin dedi ki...

izlemeye aldım. bloğunuda inceleme fırsatı buldum. süper olmuş. tebrik ederim

a.sena.a dedi ki...

güzel bir blog olmuş başarılarının devamını dilerim

reyhane dedi ki...

Heyeler de çok hoş,bloğun da.İzlemeye aldım tabii ki ben de.Bugünekadar hediye veren bloglardan şansım yaver gitmedi ama,belki de şansım senzin..Herkese iyi bayramlar ve bol şans.

Unknown dedi ki...

izlemeye aldım blogumdada yayınladım. http://ozlemcacim.blogspot.com/ güzel bir etkinlik umarım bende hediyelerden kazanma şansına sahip olurum.

gülümser dedi ki...

hediyeler cok güzel bende kazanmak isterm :)

begüm dedi ki...

:)) geldim bebeğim, fikrim şu ki, blog gerçekten eğlenceli. detaylarını çok sevdim. ellerinize sağlık. herkese bol şans..

nurhan43 dedi ki...

bloğun takipçisiyim parfüme bayıldım

piril dedi ki...

ay geldim geldim=)
saat 3 e kadar bende deniyim dedim şansı mı.hediyeler süper özellikle Oriflame Nomadic Bayan Parfumu ve I Love NY anahtarlığına bayıldımm inşallah şans bu sefer bana gülerrrr.

piril dedi ki...

yollayamadım galiba önceki msjı.bende şansımı denemek istiyorum hazır şansım hala devam ediyorken. parfüme ve Love NY Anahtarligina bayıldım harikalarrrr.blogumdanda bahsettim
http://prensessblogspotcom

seynur dedi ki...

blonkunuz çok guzel bende izleyicinizim şansım yoktur ama inş çıkar banada

madammoda dedi ki...

Yarisma 1 Aralik itibariyle sonuclanmistir. Kazanan anadolu_universitesi'dir.