1 Aralık 2009 Salı

100. IZLEYICI COSKUSUNUN TALIHLISI BELLI OLDU

Blogumun 100. izleyiciye ulasmasi serefine duzenledigim yarisma sonuclanmis bulunmakta efenim. Biliyorum merak ediyorsunuz ve bir cogunuz Oriflame Nomadic parfumun pesindesiniz. Sizi daha cok sabirsizlandirmadan sonucu acikliyorum sekerler.

Yarismaya katilan sayisi, Adsiz'lar ve mukerrerler cikartildiginda 75'ti. Ben de random.org'a gidip cekilisi yaptim ve sonuc 58. yorum sahibi izleyicim cikti. Yani kazanan sansli blog izleyicim Nilgun. Kendisini tebrik ediyor ve bu hediyelerin ona sans, mutluluk getirmesini ve yuzune bir gulucuk kondurmasini temenni ediyorum.

Yarismanin kazananinin tek bir kisi olmasini ben de istemezdim, hepinize tek tek hediyeler gondereyim istiyorum ama su an imkanlar bununla sinirli.

Ve tabii isin heyecani da cabasi.

Sevgiler bebekler, hepiniz mutlu kalin...

Not: Nilgun'cum mailime iletisim bilgilerini yollarsan hediyelerini yarin kargoya verecegim. Hepsini cok sevmen dilegimle...

Dipnot: Arkadaslar random.org'dan gorseli cekemedigim icin sizlerle paylasamiyorum. Bunu bilen mutlaka vardir, benimle de paylasminizi rica ediyorum. Cunku paylasin ki bir daha ki yarismaya gorseli sizlerle de paylasabileyim.

Yarismalar ve hediyeler yeri geldikce devam edecek, izlemede kalin dostlar.

2 yorum:

Dominika dedi ki...

güle güle kullansın hediyesini sevgili nilgün..tebrikler :)

madammoda dedi ki...

Dominika; ben de bu dileklerde bulunmustum ama sevgili Nilgun hala bana ulasmadi bu nedenle yeni bir cekilis yapmak durumundayim..