4 Kasım 2009 Çarşamba

MODA MAGDURU ERKEKLER FEMINENLESIYOR
Evet modayi takip etmek, kendine gore yorumlayip sanat ve show dunyasini ustunuzde sergilemek harika bir seydir. Ama bana gore kadin, kadin gibi naifligini, yumusakligini, cekiciligini uzerinde tasimalidir. Erkek de bir okadar erkek gibi olmali yani sert cizgileri, agirligi, turune ozgu olani barindirmalidir bunyesinde. Ama gunumuzde oyle bir hale geldik ki erkekler bir feminenlesme cabasi icindeler. Hemen her moda blogunda topuklu ayakkabi giymis, makyaj yapmis, saclarini bayan gibi sekillendirmis sozum ona erkeklere rastliyoruz. Bunlar gay de olabilir, sadece dikkat cekmeye calisan basit ruhlu insanlar da ve tabii modayi yanlis yorumlayanlar da. Tabii benim tahminim sonuncusu oldugu yonunde...
Benim bu konu karsisinda kesin bir durusum var, boyle kadinimsi erkekleri gormekten hoslanmiyorum. Haksizsam haksizsin diyin arkadaslar. Acikcasi konuyla ilgili kim ne dusunuyor bilmek istiyorum. Yorumlar pilissss... ;))

4 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

sanırım kadınlar daha çok tüketiyor diye modacılar erkekleri unuttu:)erkekler kıyafet bulamayınca feminen stillere yöneldiler :P

madammoda dedi ki...

Pembe Fiyonk; erkekler icin de bence gayet guzel seyler yapiliyor ama tabi bayanlarinki kadar dikkat cekici olmuyor... Ehh sorunsal da burda dugumleniyor sanirsam..

Zeynep dedi ki...

kesinlikle görüntü kirliliği!

madammoda dedi ki...

Zeynep Gurbuz Duman; kirlilikten de ote bence seker :))