11 Kasım 2009 Çarşamba

HAYALINIZDEKI ISE SAHIP OLMA FIRSATI

Hayalimdeki Is "Harekete gec, kesfet, yasa" sloganiyla cok cesitli meslek dallarindan profesyoneli bunyesinde barindiriyor. Sitedeki rehberliklerden benim en cok dikkatimi cekenler: Ayakkabi tasarimcisi, Dergi editoru, Moda editoru, Make-up artist ile Stil ve alisveris danismani oldu. Ama tabii sadece rehberligini alabileceginiz is kollari bu kadariyla sinirli degil, 84 adet is kolu mevcut ve her birinde program sureleri 1 ila 6gun arasinda degisiyor.
Tabii bu profesyonellerin verdigi programlarin da belirli bir ucreti var, sitede yer almiyor ama bazilarini sizin icin arastirdim...
  • ALL Alışveriş ve Moda Dergisi, Moda Editörlüğü programının ücreti 600 TL,

  • Tülin Kermen, Stil ve Alışveriş Danışmanlığı programının ücreti 460 TL,

  • Oya Tolga, Makyözlük programının ücreti 600 TL,

  • Nr.39, Ayakkabı Tasarımcılığı programının ücreti 500 TL.

Evet sekerler programlar gordugunuz uzre sektorel olarak tanidigimiz isimler tarafindan veriliyor. Hayallerimi bu islerden biri susluyor ve artik ben de bir adim istiyorum diyorsaniz sizi boyle alalim...

2 yorum:

Freegita dedi ki...

slm, ilgini çekerse ilginç bir güzellik ütüsü satıyorum bilgi istersen lütfen ozgur.kir@mail.com

madammoda dedi ki...

Freegita; kusura bakma ama bunun yerinin burasi olmadigini dusunuyorum.