29 Temmuz 2009 Çarşamba

TEN'DEN PUANTİYELİ PİJAMALARIM VE NAVY EV ELBİSEM
Biraz gecikmiş bir post bu biliyorum ama artık kusuruma bakmayın. Malum telaşlıyız bu aralar...
Ten'in ürünlerini zaten genelde çok severim, internet sitesinde de ev giyim ürünlerinde %30-40 gibi bir indirim olduğunu görünce hemen sarılmıştım tabi klavyeme. Acaba bedenleri nasıl olur diye düşünürken attım sepete bu altı saten üstü penye pijama takımı ve denizci stili ev elbisesini. İkisi de çok rahatlar, çok sevdim. Fiyatları da Ten gibi bir marka için gayet iyiydi diyebilirim.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi günlerde kullan çok şık hepsi...
her zaman zevli seçimleri severim bende tene gidicem hemen

madammoda dedi ki...

Müge'nin Eğlencesi; teşekkür ederim, sevindim beğenmene. Kesinlikle öneriyorum Ten'in ev kıyafetlerini.

NlyStyle dedi ki...

ayy çok şirin olmuş bayıldım..

madammoda dedi ki...

Moda-Yemektarifleri; mutlandım ;))

kedi dedi ki...

ben de puantiyeli kıyafetlere bayılırım ve bu da çok sevimli durmuş. benim puantiyeli kıyafetimi http://www.neyakisir.com/post/2009/09/09/Puantiye-sevenlerden-misiniz.aspx adresinde görebilirsin...

kedi dedi ki...

ben de puantiyeli kıyafetlere bayılırım ve bu da çok sevimli durmuş. benim puantiyeli kıyafetimi http://www.neyakisir.com/post/2009/09/09/Puantiye-sevenlerden-misiniz.aspx adresinde görebilirsin...

madammoda dedi ki...

Kedi; cok mersi. Puantiyeler ozellikle ipek gibi ince ve dokumlu kumaslarda sok sik duruyorlar.