28 Temmuz 2009 Salı

...İŞTE GELDİM BURDAYIM...
Ta ta ta taammm...! Evet dostlarım yine her zamanki gibi bol koşuşturmacalı bir Cuma ve ertesi kaçamağından sonra sizlerleyim. Ankara'daki işsel mevzular ve evlilik hazırlıkları için yapılan koşuşturmacaların arasına bu kaçamağı sokmak ve de canım kuzenimin en mutlu anlarından birine şahit olmak bana çok iyi geldi. Canım İzmir'imin o güzel denizini görmek, havasını kısıtlı sürede koklamak dahi muhteşemdi.
İki güncük olan kaçamağıma çok şey sığdırdım dostlar, çok... Sizler için nişandan kombinler çektim, Karşıyaka gezmemde ise hem çok karlı hem de çok cici ganimetler edindim. Hepsi bir bir beğeninize sunulacaklar.
Sizlere İzmir'imden bol bol deniz havası, bol bol kahkaha getirdim, hepinizi öperim şekerler...
En güzel günler sizin olsun... ;))

Hiç yorum yok: