9 Temmuz 2009 Perşembe

MİNERAL VE ORGANİK MAKYAJ BİLGİSİ
Çok hassas ve kuru bir cilde sahip olduğum için cildim makyaj malzemelerinden oldukça fazla etkileniyor. Ve ben artık "Gelecek de bir gün gelecek'" sözünü hatırlayarak cildime özenli davranmak ve cildimi yıpratmayacak hatta bakım sağlayacak ürünler kullanmak istiyorum.

Bu nedenle son zamalarda da adlarını sıkça duymaya başladığım mineral ve organik makyaj ürünleri hakkında bilgi sahibi olmak ve cildime en uygun olanını kullanmak istiyorum.


Bu nedenle sizlerin marka ve ürünler hakkında önerilerinizi, yorumlarınız bekliyorum. Bu konu benim için şu sıralar oldukça önemli...

2 yorum:

NlyStyle dedi ki...

ergenliği atlatalı yıllar oldu yeni yeni sivilceleniyorum makyajdan dolayı sanırım..bizide aydınlatırsan pek sevinirim.

madammoda dedi ki...

Bilenler bilmeyenlere anlatsın diyerek hep beraber bilgileniz inşallah :))