28 Temmuz 2009 Salı

KARARSIZ KALDIM...
Rihanna'nın kombini oldukça güzel, saçına iliştirdiği aksesuar da ilginç ve hoş bir görüntü oluşturmuş ama bunu sadece önden çekilen fotoğraflarına baktığımda söyleyebiliyorum. Uzun zamandır saçlarını kısa kullanan Rihanna'nın saçlarının arkasının bu kadar kötü göründüğünü daha önce farketmemiştim doğrusu. Eh hal böyle olunca da Rihanna'nın saç olayını bir bütün olarak nasıl yorumlayacağımı bilemedim doğrusu... Ne dersiniz hoş mu sizce Rihanna'nın bu halleri?
fotoğraflar: justjared

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

O saç ne ya ense falan tiksindim ben anacım

madammoda dedi ki...

Stil direktörüm; valla kalplerimiz bir şekerim. :))

Unknown dedi ki...

o güzelim kıyafete uymuşmu olmamış işte

geliyorum ense traşına...

madammoda dedi ki...

Gel şekerim gel ;))