13 Temmuz 2009 Pazartesi

AYŞE ARMAN BENİ ÇOK MU CİDDİYE ALDI NE?

Bloğumu yazmaya başladığım ilk zamanlarda Ayşe Arman'la ilgili bir post yayınlamıştım ve "Ayşe Arman'dan Model Olur mu?" demiştim. Ayşe de beni çok ciddiye almış olacak ki; son zamanlarda kendisini sürekli bir atraksiyonlar içinde görür olduk. Dergilere verdiği kışkırtıcı ve sonrasında eğlenceli fotoların ardından şimdi de "Karşı mahalle" yi algılamak, hayatı biraz da onların penceresinden yakalayabilmek adına örtülere bürünüp düştü yollara. Bence çok da iyi etti.

Ki bu denemeyi yaparken İstanbul'un elit semtlerinde tesettürlü gezerken Fatih'te de mini elbisesiyle dolaşmayı tercih etti. Karşıt görüşlerin nasıl algılandığı, mahalle baskısının ne demek olduğu konusunda Ayşe Arman okuyucularına kimliklerde gizli olan kameraları açtı bir nev'i.

Gelelim onun modellik olayına. Tabii Ayşe birkaç hafta önceki Nihat Odabaşı çekimleriyle ondan model olur mu olamaz mı verdi bizlere ağzımızın payını. Model de olurum, manken de, aktris de dercesine kaptırdı kendini Odabaşı'nın kadrajına.

Bu kimlik değiştirme, türbana bürünme olayında ise en çok dikkatimi çeken Ayşe'nin ayakkabıları oldu. O çok merak ettiğim ayakkabı dolabından çıkan birbirinden şık ayakkabılarla fethetti İstanbul'un dört bir yanını. Eh tabii Ayşe bu kadarla da yetinmedi. Bu kadar kapandık Haşema'yı da denemeden açılmak olmaz dedi ve Çeşme'de kapalıların tercih ettiği bir otelde Haşema denemesini de yapmış oldu. Ayşecim yalnız benden söylemesi alışık değilsin sen öyle, maazallah kabaracak bi tarafların şekerim :)))
kaynak: hürriyet

2 yorum:

karşı mahalleden dedi ki...

hala bu ülkede popoliterlik için herşey yapılıyosa mesela bir YAZARın soyunması gibi bu kadının da giyinip kendini aklama projesine kimse alkış tutmamalı madem ayse arman sizi duyuyo benide sizin aracılığıyla duysun'tesettürlü olamanın zorluklarını yaşadığını söylüyor, hatta işkence olduğunu söylüyor niye bi insan kendine zulüm ederki aklından zoru mu var bu kadının' hıı mahalle baskısı demişsiniz Reına' da ki hadiseyi okumadınız galiba kimkime baskı yapıyor ileyin lütfen bunlar birbrimize düşümek için yapılan 60 yılların oyunları kanmayın bu konuda yorum yazmayın bence çünkü sizi de okuyan karşı mahalleliler var

madammoda dedi ki...

Karşı mahalleden; Ayşe Arman'ın yaptıklarına kızıyor, bayağı buluyor olabilirsiniz. Ama anladığım kadarıyla siz de en azından Arman'ın yazılarını takip ediyorsunuz. Neden? Çünkü o yaptıkları, söyledikleriyle günümüz Türkiyesinin tabularını birer birer yıkıyor. Elbette benim de sahip olduğum kültür ve aile gelenekleri dolayısıyla onunla her an bir düşünmem mümkün değil. Ben sadece burada Arman'ın son zamanlarda yaptıklarıyla modayı algılayış ve oyun içinde yaşayış tarzıyla ilgili bir post yazdım. Beni okuyan karşı mahalleliler varsa da ayrıca mutlu olurum; çünkü benim kimsenin yaşayış tarzı hakkında yargılarım yoktur. Önemli olan her zaman için özgür düşüncedir.
Sevgiyle kalın...