20 Temmuz 2011 Çarşamba

DOUBLE WAFFLE SAVAŞI

İğrenç bir tabak değil mi? Çünkü kendisi resmen savaştan çıktı ve o galip oldu.

Haftasonu Bahçelievler Liva'daydık ve benim yine waffle aşkım kabarmıştı (ki daha 1 gün önce yemişim)... :)))
Liva yeni bir yaz menüsü hazırlamış, bol renkli, bol dondurmalı. Benden de kaçar mı? Tabiiki en büyük en bol malzemeli waffle'ı söyledim :)) Adı double waffle'dı, bilenler için şu an yüzüm kızararak yazıyorum! Çünkü o kadar büyük bir şeydiki önüme gelen, waffle tabağı değil, waffle kulesi mübarek, boşuna double dememişler ;))
Ama ben naptım, tabiki de şehvetine kapılarak sonuna kadar onu yemeye çalıştım. Hatta sevgiliden destek aldım. Ama olmadı, olamadı; onu yenemedim... :P

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayret ilk defa gözlerin kırmızı çıkmamış:P

madammoda dedi ki...

Adsız; hayret, halbuki ben özellikle kırmızı gözlü olayım istiyordum :)))