7 Temmuz 2011 Perşembe

DENİZ, KUM, GÜNEŞ

Bu yıl şanstan üst üste iki kez tatil yaptım. Ama ikisi de hem Antalya'da oldu, hem üst üste oldu, hem de yaz başında oldu ;))

Şimdilik ufukta görünen tek tatil, bayram tatili, o da olmasa napıcaktık valla bilmem...

Yaz gelmedi bir türlü derken, şimdi de Ankara'da sıcaktan cayır cayır kavruluyoruz. Gündüz dışarda çalışanlara Allah sabır versin, biz klimalı ofis ortamında bile şikayetçi oluyoruz halimizden.

Fotolar ilk Antalya tatilimden (Mayıs sonu). Denizi gördüğüm an kendimi tutamayıp, en azından bi ayaklarımı sokayım dediğim anlara şahitlik ediyorsunuz ;))

Ben şu an bu fotoğraflara baktıkça bi daha bi daha gidesim geliyor. Ve neden Ankara'da deniz yok, neden biz bu güzellikten mahrumuz gibi sorulardan kendimi alamıyorum dostlar...



Tatilde olanlara bol keyif, henüz gidememiş olanlara ise bol sabır diliyorum. Benim gibi gidip gelmiş olanlara ise fotolarla avunmaca... ;))

Hiç yorum yok: