28 Eylül 2010 Salı

VANiLYALIM KREMALIM NOM NOM CUPCAKELERiM

2 haftadir her aksam fizik tedaviye gidiyorum canlar, Skolyoz ve boyun kemigi duzlesmesi cikti cunku bende. Tabi bunda en buyuk etken calisma kosullarim, yani 9 saat araliksiz bilgisayar basinda ayni pozisyonda oturuyor olmam.
Fizik tedaviden cikinca da sersem gibi oluyorum, boynum, omuzlarim cok agriyor, evde hicbir sey yapasim gelmiyor. Ama dun daha iyiydim ve gaza geldim, biraz mama yapayim dedim.
Burada gorup daha once de yaptigim cupcakelerden yapmaya karar verdim. Ancak sutun miktarini yanlis anlayinca yaptim da yaptim yani =))

Keklerin icine sonradan doldurulan kremalar da acayip bi tat veriyor valla, Brownie reklamindaki gibi olmamak icin kendine zor tutuyor insan yerken. Cok yaptigimdan bugun sirkete de goturdum, arkadaslar bunlari sen yapmis olamazsin, kesin Liva'dan falan aldin getirdin deyip durdular.
Tarife ulasmak isterseniz buraya tiktiklayabilirsiniz seker parelerim...

7 yorum:

pride dedi ki...

Nöm nömmmm çok leziz gözüküyorlar ben de istiyorum:)

NiLaY dedi ki...

hımm enfess :)

trendsatlantic dedi ki...

ah ahh harika gözüküyolar canım istedi şuanda :) ellerine sağlıık

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

Aamn dıkkat et kendıne önce sağlık ..
cupcakes harika ve lezzetli görünüyor...

madammoda dedi ki...

Pride; tabi kuzu yaparim sana daa ;)

Nilay; afiyet olsun :P

Trendsatlantic; hemen yolliim canim sana da :)

Sezgi; duzelecek insallah, ama tabi benim tum haeketlerime dikkat etmem gerekiyr artik.. Cupcakelere tadanlar da oyle dedi valla ;))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

gelince bana da yaparsın dimi :)))))))

madammoda dedi ki...

Stil Direktörü; daha neler yaparım ben sana ;))