6 Eylül 2010 Pazartesi

TWIST'LE YAŞADIĞIM GEL-GİTLER

Twist geçtiğimiz yaz sezonunda beni kendisine hayran bıraktı, neredeyse bütün parçalarını tek tek alacaktım. Geçenlerde de yeni gelen kış sezonu parçalarına bakmak için uğradığımda en beğendiğim birkaç parçayı seçtim ve başladım denemeye. Özellikle havuç pantolon arayışında olduğumdan giydim çıkardım, tek tek fotoğrafladım. Özellikle krem rengi belden kuşaklı olanı çok beğendim ama bu pantolonları kendime bir türlü yakıştıramadım.

Ve bence Twist yaz sezonundaki kadar iddialı ve coşkulu bir koleksiyona sahip değil bu defa. Bir çok parça bana çok basit göründü. Zaten yeni koleksiyonun her bir parçasına internetten ulaşabiliyoruz diye, ben sadece en çok beğendiklerimi üzerimde fotoladım.

Özellikle bu siyah beyaz ceket çok hoşuma gitti... Altındaki lacivert bilekten düğmeli skinny pantolon da favorilerim arasında, ikisini de takipteyim ;))
Bu arkadan fermuarlı pudra pembesi bluz da çok hoş, ama benim fiziğimle pek örtüşmedi, evet itiraf ediyorum.

Sizce en çok hangisi yakışmış bana, ya da hiç biri olmamış mı? Havuç pantolon almalı mı, yoksa bu sevdadan vakit varken caymalı mıyım şekerler???

7 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Kuzum keşke senin fiziğinde olsam da giysem o güzelim havuç pantalonları.Bende toto olmadığından:))) düşüyor:)))) Bence hemen al bir tane,en azından ben giyemiyorum senin üzerinde görür mutlu olurum:)

madammoda dedi ki...

Pride; şekerim tamam oldu o zaman, ama benim de göbüş çıkıyor baksana =))

cingifilli dedi ki...

bence havuç pant.almalısın 2.si çok yakışmışşş.bu arada cekette çok hoş olmuş

aşgaane dedi ki...

havuç pantolon çok güzel durmuş üstünde,bence hiç tereddüt etmeden almalısın:) blazer ceketi de çok çok beğendim ben:) sevgiler...

http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

madammoda dedi ki...

Cıngıfıllı; teşekkürler tatlım, ben esasen ilkini daha çok beğenmiştim ama, önerini bi kenarda bulundurcam ;))

Hayat Güzel; beğenmene sevindim, demek farklı gözler başka bakabiliyormuş, havuç pantolon en yakın zamanda alına diyorum o zaman =))

L@febesi dedi ki...

bence de çok yakışmış hemen al derim :)

madammoda dedi ki...

Lafebesi; merci tatlım, bu kadar beğeniden sonra almazsam ayıp olur heralde.. ;))