14 Eylül 2010 Salı

ONLAR MUTLU (1) YIL YAŞADILAR

Geçtiğimiz Ağustos ayının 18'i Madammoda ile Ozzy'sinin yıl dönümleriydi. Bu 1 yıl boyunca onlar kimi zaman güldüler kimi zaman küstüler, kimi zaman başardılar kimi zamansa sadece hayal ettiler...

Ama birbirlerini tanıdıkları güne hep minnet duydular. Hep bir diğeri onun en değerlisi, en sevdiği oldu.

Usanmadılar. Sarılmaktan, öpmekten, koklamaktan... Çünkü onlar birbirlerine hiç doyamadılar.
Korktular. Nazar değmesinden, yaşanan bu güzelliğe...
Ama en çok da sarıldılar. Sarıldılar sevgilerine...
O ilk yılı tamamlayan günde de kalpleri bir attı, bir düşündüler.
Birbirlerine, habersizce, sonsuz sevgilerinin yanında formlanmış birer kalp armağan ettiler...

12 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Maşallah diyorum kuzum,Allah nazarlardan esirgesin,mutluluğunuz hep daim olsun,darısı başıma olsun:)

Did Dans La Mode dedi ki...

Canım ne kadar güzel yazmışsın çok duygulandım. Umarım mutluluğunuz ve birlikteliğiniz bir ömür boyu sürer. Öpüyorumm :)

madammoda dedi ki...

Pride; sağol canımmm, amin amin tez zamanda Sencer eniştemizle sana olsun ;))

Did Dans La Mode; aslında bu fotoları koymıcaktım ama dün gece bana da bi duygu seli geldi, bunlar da klavyeden dökülüverdi tatlım... :)

aşgaane dedi ki...

aşkınız da mutluluğunuz da daim olsun, bi ömür sürsün inşallah:)
http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

madammoda dedi ki...

Hayat Güzel; sağol tatlım, hepimizin inşallah..

.ankara düşleri. dedi ki...

maşallah...
hem de kocaman...
Allah bir ömür nasip etsin size sağlık huzur ve mutlulukla...

madammoda dedi ki...

Ankara Düşleri; sağol tatlım cümlemize :))

Duygu dedi ki...

mutluluğunuz aşkınız bir ömür daim olsun tatlım..nice nice yıllara...

madammoda dedi ki...

Duygu; bizim de en buyuk dilegimi bu zaten canim, tesekkurler ;))

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Kıyamammm
Çok yakışıyorsunuz..
Sende çok tatlı görünüyorsun elinde ç,çekli son fotografında...

madammoda dedi ki...

Sezgi; çok teşekkürler canım, ben o gün var ya yine hiç bişiyim yok ben ne giycem yaa ;(( triplerine girmiştim :P

Sezsel by Sezgi dedi ki...

her kıızn trajikomık hıkayaesı benımde beasıma cok sık gelıyor :D