16 Eylül 2010 Perşembe

DIY'N NIGHT NIGHT!

PRIDE İLE MADAMMODA'NIN DIY GECESİ

Geçtiğimiz Salı Ozzy'nin şehir dışında olmasını fırsat bilip Pride şekerimle hemen DIY gecesi programı yaptık, zaten ne zamandır aklımızdaydı. ;))
Ben önceki günden kafaya koyduğum için Bursa Kumaş Pazarı'na gidip bi eteklik, bi de elbiselik kumaş almıştım. Fıstığım hemen başladı eteğe, o terzi ben çırak kestik biçtik. Dikiş kısmı artık ona kaldı :))

Sonra çıkardık malzemeleri, başladık DIY'lemeye... Minik renkli ponponlardan küpe ve yüzük yaptık, çok renkli, çok eğlenceli oldu valla.





Kuzucum da işyerindeki kutuların üzerinden söktüğü eski posta pullarıyla bize broş yaptı. Biz çok sevdik, hem esprili hem de modernist tasarımlar oldu. Üstünü de parlasın diye tırnak cilasıyla ciladık hem deee...
Yeni emelimiz de bunlardan bissürü bissürü yapıp köşeyi dönmek ahahh =)))



Pride'a hiiiiç kafamda tasarlamadan, kendiliğinden ortaya çıkan bir de tarak toka yaptım, tam "Bride To Be" lik oldu. Kuzucum da "Ne demek istiyosun yeaaaa!" dedi ama yok yok valla, ben sadece hem romantik, hem renkli bişi yapmaya çalışmıştım kuzuuu ;))


Pride kendine diktiği bu kolları pullu bu ceketi de bana giydirip modellik yaptırdı, nasıl model olur mu benden :P


Gecemiz muthişti valla, zaten biz bir araya geldikmi başka türlüsünü de hayal edemiyorum... Artık bir sonraki DIY gecesi bende, arkası yarın tadında yani ;))

Öpüldünüz , sarıldınız şekerler...

PS: Bu aralar fazla yazamıyorum çünkü boyun ağrılarımdan hiçbir yere sığamıyorum, hafta sonu doktora gidicem inşallah, bana şans dileyin de boyun fıtığı falan çıkmasın emi...

9 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Kuzum çok eğlendik gerçekten:))) Bride to beeee kısmını hemen unutulaaaa:)))) pride to beeee yapalım onu:))))
En kısa zamanda tekrarlayalım Ozzy'e bol bol seyahat gözüküyor:)))

Nimo dedi ki...

orda bir çok şey yapılmışş hepsini görelimm lütfen madam moda :)

madammoda dedi ki...

Pride; bnce de kuzuu "Pride to be" olsun ;)) Yeni DIY gecelerini sabırsızlıkla beklene...

Nimo; diğerleri Pride'ın önceden yaptığı şeylerde tatlım, onun bloğundan görebilirsin..

.ankara düşleri. dedi ki...

ne güzel bir gece olmuş :)
ve geçmiş olsun canım inşallah fıtık değildir.
Allah şifa versin.

Duygu dedi ki...

harikasınız... buarada çalışmalarda şahane gerçekten ...

madammoda dedi ki...

Ankara Dusleri; sagl tatlim, gittim doktora Allahtan fitik cikmadi, fizik tedavi verdi..

Duygu; cok merciii :))

Sezsel by Sezgi dedi ki...

POPON yüzük ve küpelere bayıldım.N egüzel hem üretmiş hemde eğlenmişsizniz..

Stil Direktoru dedi ki...

Sizi yerim ben deli kuzularım hep gülün emi

madammoda dedi ki...

Sezgi; sana da yapalım canım ;))

Stil Direktörü; hadi sen de gel kuzuuu, beraber gülelim =))