28 Nisan 2012 Cumartesi

PRIMADONNA'YLA BOKS RİNGİNE ÇIKARSAK

Can sıkıntısından evde yapılan bir çekimle karşı karşıyasınız sevgili blogcanlar. 
Hem de en şebermeli, en eğlenmelisinden ;)) 

Fi tarihinde kardeşcan henüz kısa pantolonlarla gezerken alınan boks eldivenlerini elime geçirdiğim gibi başladım antremana :P
Primadonna dinleyip coşmacalar, kendini ringde hissetmeler falan...

Şebermek benden, eğlenmek sizden =))






  




Muhteşem bir haftasonu diliyorum herkese.
Hoplamalı, zıplamalı, çimlerde yuvarlanmalı...
Dost sohbetleri ve kahkahalarla dolu...
Uzuuun kahvaltı sofralarında, herkes saçmalarken çorbacılarda...
Kimseyi takmadan, kocaman öpücüklerle... =))

2 yorum:

What's Next dedi ki...

hahah çok tatlı olmuş fotoğraflarr! boks eldivenlerine de bayıldım, efektli efektli :D

edankb.blogspot.com

madammoda dedi ki...

What's Next; teşekkürler, ben de çok sevdiğim için elimden bırakamadım :))