16 Nisan 2012 Pazartesi

RENKLİ, NEŞELİ, BOLLL GÜNEŞLİ...


Güne güneşli ve renkli başladıysam kimse bozamaz neşemi ;)) İçim kıpır kıpırdır, dilimde en saçma ama ennn hareketli şarkılar vardır. Hiçbir şeyi yapmak zor gelmez bana böyle günlerde. Ne kapalı ofis ortamında çalışmak, ne okula-kursa gitmek mecburiyetinde olmak, ne de bitmek tükenmek bilmeyen sınavlara girmek...
Mesela birazdan kursa gidiciim, Matematik dersim var. Sonrasında ise eve dönüp milyon tane dersin zilyon tane sorusunu çözmeliyim. Ama hiç problem değil. Nasılsa keyfim yerinde ve artık tempoya öylesine alıştım ki, 1 gün boş kalıp sadece TV karşısında birkaç saat geçirdiğimde kendimi eksik hissediyorum :))
Her ne yapıyorsam keyif almaya çalışıyorum ben, çünkü zamanı öylesine tutamıyoruz ki...
Zorunluluklarım varsa da küçük aralarda küçük kaçamaklar yapıp kendimi şımartıyorum mesela ;))

Sendromsuz bir Pazartesi diliyorum size, en renkli, en neşelisinden. Tabii bir de bolll güneşlisinden... ;)))

Hiç yorum yok: