11 Nisan 2012 Çarşamba

NEW BABES


Ayakkabı aşkı mı desem, yoksa ayakkabı hastalığı mı bilemiyorum ama işte o her neyse beni sürekli ayakkabı almaya sevk ediyor. Al al al doyamıyorum, gördüğüm her güzel modeli almak istiyorum. Çoğu zaman aldıklarımı yılda 1, 2 defadan fazla da giymiyorum doğrusu :)) Hatta hala çok beğenerek aldığım ama hiç giymediğim bebeklerim de mevcut.


Siyah - beyaz her daim, her şeyde favorim ;) Bu bebekler De Vib'den. (1V1Y'den aldım)


Bu cicişler de De Vib'den. (1V1Y'den aldım)

Klasizm kokan bu bebekler ise Nine West'ten. Aslında aşağıdaki loaferları almıştım ama maalesef kalıp problemi yaşayınca değiştirmek zorunda kaldım.


10 yorum:

Unknown dedi ki...

Gule gule kullan cok guzeller

nessly dedi ki...

pembe olan ayakkabına bayıldım :)

Özlemden dedi ki...

fiyonklu olan...fazla güzel hatta

Unknown dedi ki...

Sİyah beyaz o l anları özellikle begendiim! Hayırlı olsuun hepsiii :)

Gizzy dedi ki...

bebek pembe ayakkabıya bayıldııımmm nası güzel bir renk nası şirin bi ayakkabı o:)güle güle giy tatlımmm:)

madammoda dedi ki...

Zeps World; tesekkur ederim :)

Pinkness; merciii :)

Ozax; hahahhh teveccuunuz efem ;))

Loves FRom Fashion; sagol Kubicim, giyilmeyi bekliyorlar ;)

Gizzy; evet tatlim ben de rengine ve fiyonguna vurulmustum zaten ;))

Duygu Senyurek dedi ki...

yorumun için teşekkürler canım=)iade i ziyarete geldim=)
hayırlı olsun cnm güle güle giy=)

madammoda dedi ki...

Duygu Senyurek; sagol tatlim :)

...KGgirl... dedi ki...

pembe ayakkabı ne kadar çok şeker ham diye yiyesim var :)

madammoda dedi ki...

KGgirl; ayy merciii bu kadar begenilcegini dusunmemistim dogrusu :))