25 Temmuz 2010 Pazar

SEVİYORUM SENİ NAVY

Lacivert, beyaz ve kirmizinin uyumuna bayiliyorum. Hem modern, hem romantik bir durusu var bence navy tarzin...

Sevdigim bu tarzi da kendi kombinlerimde sik sik kullaniyorum. Ama bu sevgiye ragmen hala istedigim gibi lacivert bir stiletto bulabilmis degilim.

Kombinim tabiki yine hafta ici ofistekilerden. Ama yaz sicaklari sagolsun, bizim kiyafet yonetmeliklerine pek uydugumuz yok buaralar ;)))

Lacivert puskullu bluz.................Kizilay'daki kelepir butikten (Bu yazimda)
Beyaz pantolon................................Plaka
Kirmizi babetler........................................Koton
Kirmizi kolye.............................Boston'da yerel bir butikten
Canta.....................Mudo (Sabah gec kalindigindan renk uyumunu gozetemedim)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sen şakamısın gerçekten modadan anladığını düşünüyosan şizifren olman lazım çok komik gözükuyosun demode ve teyze gibisin o nasıl saçlar o nasıl babetler o nasıl iğrenç çantalar tahammül etmek zor resimlerine bende eryamandan cık bıra bahçeliye tunalıya arjantıne gelde ınsan gor

madammoda dedi ki...

Adsız; canım sinir bozmak için uğraşıyorsun ama tık yok valla zorlama, bak ben hiç gocunmadan senin yorumlarını da yayınlıyorum. Senin gibi hazımsızlar bu dünyada çoooook zaten.. Madem beğenmedin tarzımı ne diye taaa 1,5 yıl önceki yazılarımı gidip okuyorsun? Beğenmediysen basar gidersin, kapişşş ;))