17 Temmuz 2010 Cumartesi

MANGO SHOPLARDA EZİLMEYE SON!

Bilirsiniz Mango'larda indirim zamanında resmen izdiham yaşanır, o onun elindekini kapmaya çalışır, birbirine girmiş tezgahlardan kıyafet ayıklanmaya çalışılır. Bir nevi pazar meydanına döner bu şekilde Mango shoplar. Hele ki mağaza outletse o zaman işiniz daha da zor, ayağınız ezilip elbiseniz yırtılıp dükkandan çıkmanız da muhtemel dahilindedir. Heleki o metrelerce süren kasa kuyruğunu beklemeyi düşünmek bile istemiyorum...

Eğer siz de benimle aynı fikirdeyseniz Mango'nun online alışveriş sitesine girip ordan ürünleri rahat rahat inceleyip alışverişinizi yapabilirsiniz. Tabii beden mevzuu var ama hepimiz az çok Mango'nun bedenlerini öğrendik artık diye düşünüyorum şekerler. Şu an baktım, bazı istediğim şeylerde renk kalmamış ama indirim takip edilip ilk başladığı zamanlarda güzel şeyler kapabiliriz diyorum.

Yine de siz bi bakın derim, aşağıda da indirimli ürünlerden sizler için birkaç parça derledim. İndirimin boyutunu görmeniz adına... ;)))
1. Elbise.........................19,90 TL
2. Body..........................3,90 TL
3. Mini etek..................12,90 TL
4. Bilezik.......................7,90 TL
5. Bikini takım.............17,90 TL
6. Güneş gözlüğü.........13,90 TL
"Ben bu hem online hem indirimli alışveriş olayını sevdim, hemen bakmalıyım!" diyenler için siteye tık tık...

Hiç yorum yok: