20 Temmuz 2010 Salı

NEON MODASINI EN İYİ KİM TAŞIR?

Amber Rose zaten renkli bir kişilik, hep aykırı ve dikkat çekici giyinmeyi tercih ediyor.

Normalde tarzını pek sevdiğimi söyleyemeyeceğim ama nedense bu fotolarını pek bi sevdim. Elbisesi, ayakkabıları, ruju, kolyesi hepsi pek bir tatlı. Ve de bu sezonun trendlerinden olan neon renk modasını en iyi anlatan kombinlerden olmuş.

Ben şahsen kıyafette çok renkli giyinemiyorum, hele ki neon renklere pembe dışında benim dolabımda hiç rastlayamazsınız. Daha nötr ve soft renkler tercih ediyorum ben genelde. Ama arasıra göz alıcı renklerde aksesuarlar kullanmak da hoşuma gitmiyor değil... ;))

Buarada tabi neon renklerin moda olmasıyla oje markaları da fosforlu pembe, sarı, yeşil, turuncu gibi renkler üretmeye başladılar. Benim bildiğim Pastel ve Flormar özel neon serileri üretmişler. İlgilenenlere duyurulur şekerler...
Peki siz neon renkleri seviyor musunuz, nerelerde kullanmayı tercih ediyorsunuz?

Hiç yorum yok: