16 Haziran 2010 Çarşamba

NR 39'DAN CİCİLİ BİCİLİ GELİN AYAKKABILARI

NR 39'DAN CİCİLİ BİCİLİ GELİN AYAKKABILARI



Nr 39 İstanbul Nişantaşı ve Bağdat Caddesi'nde hizmet veren bir butik ayakkabı dükkanı. (Bilmeyen kaldıysa...) Tüm ayakkabılar elde ve az sayıda yapılıyor, geçenlerde de Trendyol'da kampanyadaydı. Şu an için Türkiye'de tasarım ayakkabı deyince benim aklıma NR 39 geliyor.

Geçenlerde gittiğim arkadaşlarımızdan birinin düğününde gelin hanım NR 39 tasarımı bir ayakkabı giymişti geçen sezonlardan (hani şu fiyonklu taşlı olanlardan), ben de gece boyu ayaklarını seyretmek zorunda kalmıştım hatta ;)))

Çok çeşitli, cıvıl cıvıl, rengarenk ayakkabıları da mevcut aslında; ama ben gelinlerimizi düşünerek onlara fikir olabilecek ayakkabıları derledim. Diğer tüm modelleri incelemek içinse tık tık...

Ha buarada unutmadan malum merak konusu fiyata gelince, 169-219 TL aralığında olduklarını da söylemeden geçemeyeceğim bu güzelliklerin...

2 yorum:

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

kesinkle harika ayakkabılar,ben de çok beğeniyorum ama ulaşmak çok da kolay değil,trendyol sağolsun:))

madammoda dedi ki...

Stil Sahibi Bayanlar; evet Trendyol birkaç kezdir konuk ediyor NR 39'u bu da bize yarıyor ;))