4 Haziran 2010 Cuma

NATUREL GELİN TOPUZLARI

Ben gelinlerde kafaya kuş yuvası yapılmış gibi duran saçları sevmiyorum, ki her zaman saçta seçimim doğal ve dağınık olanlardan yanadır zaten.


Düğününde saçlarını toplatmak, abartıdan kaçınmak, doğal ve sade bir görüntü elde etmek isteyen gelinler bunlar gibi modellerden seçim yapabilirler bence.


Daha önce bir izleyicim de kendisinin bu yaz düğünü olacağını söylemişti, ben de ona önerebileceğim modellerim olduğunu belirtmiştim. İşte onlar bunlar Güneş'cim ;))


Görseldeki özellikle 2. ve 1. modeller... Umarım beğenirsin, hem derli toplu, hem doğal bir havada, hem de yüzünün güzelliğini örtmeyecek modeller...


Buarada şeker bloggerımız Fashion By Siu'cuğumuz bugün evleniyor. Şu an koşuşturmacalar başlamıştır... Buradan onun için bugünün hayatının en güzel, en mutlu günü olmasını diliyor ve eğlencenin top noktasına vurmasını salık veriyorum.


Seni seviyoruz Siuuuuu, bu akşam kocaman bir "EVET"e... ;)))
NOT: Siu'nun gelinlik ve saçını çokkkk merak ediyorum, düğüne gidecek olanlar her detayı paylaşmayı unutmayın pılisss :))


image collage by madammoda

2 yorum:

gunesyuksel dedi ki...

siu cum deli kız ya.. sabah kalkmıs twittera kalktıgının fotosunu koymus.. :) ben ilk sacı cok begendım. sarısınım ya, sarı saclı gelinlere bakıyom. ona yakıstıysa bana da yakısır die:) saol canmm benmmm.. kopyalıyom pc'ye.. örneklerin içine.. kuaföre bu da gitcek..

madammoda dedi ki...

Guneş Yüksel; tamamdır canım, ben yine yeni fikirlerle destek vermeye çalışıciim, öpüyorum seni...