11 Haziran 2010 Cuma

FASHIONABLE DIY PROJECT

Dün akşam tesadüfen buna benzer bir omuz süslemesini TV'de zap yaparken Evcilik Oyunun'daki kızlardan birinin t-shirtünde görmüş ve hemen hafızaya almıştım tabii ;))
Salaş beyaz bir tunik bulduğumda omuz kısmına çeşitli işlemeler de koyarak bu DIY (kendin yap) projesini uygulayacağım. Özellikle siyah taytlarla çok iyi duracağını düşünüyorum...
Buarada henüz tam netleşmedi ama haftaya sizlere bir sürprizim olacak. (Benim için güzel bir gelişme...)

Ayrıca yeni cıvıl cıvıl tasarımlar üzerinde çalışıyorum, haftasonu İstanbul'a hem anne, hem de deniz kokusu almaya bi gidip geleyim dönüşte sizlerle de paylaşacağım, henüz fotoğraflayamadım. (Zaten hep en büyük sorun fotoğraf çekmek benim için...)

PS: Fotoğraflar Los Angeles Times Magazine - Tory Maisey by Eric Davidson

2 yorum:

.ankara düşleri. dedi ki...

gerçekten çok bir diy fikri.
bu arada demek istanbula geliyorsun hava harika burda istanbul cıvıl cıvıl :)) şimdiden hayırlı yolculuklar:))

madammoda dedi ki...

Tesekku ederım, ınsallah yarın da hava ıyı olur Istanbul'da Bebekfest'e gutnek ıstıyorum cunku...