29 Haziran 2010 Salı

JELLY AYAKKABI VE BEYAZ SAAT ALIŞVERİŞİM

Bu jelly ayakkabılardan ne zamandır kendime uygun bir çiftini almak istiyordum, bugün sabah da Markafoni'yi açar açmaz Grendha'nın kampanyasını görünce tamamdır dedim, bu defa alıciim. Aslında bir de siyah kokoş sandalet alıcaktım ama numarası kalmadı ben karar verene kadar :((

Bir de önceki gün Trendyol'da Y-London'ın kampanyasından bu beyazlı altınlı saati almış bulunuyorum, fotosu pek iyi değil; artık gelince direkt kendim çeker koyarım fotosunu...

Y-London'ın saatleri nasıldır pek bilmiyorum aslında ama; bu aralar saate fazla para vermek istemediğim ve beyazlı meyazlı bir saat istediğim için aldım gitti şekerler ;)))

Nasıl beğendiniz mi???

2 yorum:

modarella dedi ki...

hangi ayakkabıyı aldığını göremedim ama (resim açılmıyor) bende alacaktım bu sabah markafoni'de numarası kalmamıştı. puff :(( sen güle güle giy.

madammoda dedi ki...

chilekcookies; gümüş rengi uzay çağını hatırlatan papiyi aldım şeker. Grendha daha önce de girmişti Markafoni'de kampanyaya ki daha sonra da girer bence sen takipte kal...