8 Nisan 2013 Pazartesi

PINKY SUNDAY

Pazar demek tembellik, uyku, rahat kıyafetler, bol yemek ve canın ne isterse onu yapmak demek benim için. Evde olduğum Pazar'larda da "easy Sunday" mottomu yaşamaktan kendimi alamıyorum doğrusu :))

 
Bu Pazar dışarı çıkarken ne giyeyim diye hiç düşünmedim. Ama elim nedense hep pembelere gitti. Böylece postumun ismi de belli olmuş oldu ;))
 
Üşüyoruz reyizzz adlı çalışmam :D

 
Kazağım aslında eşimin(di) yani bir zamanlar. O giymekten vazgeçince ben de bir DIY projesiyle kendime göre modifiye etmiştim. Tayt üstüne giymekten keyif aldığım bir parça oldu :)

 
Rüzgarda zaptedilemeyen kahküller, sadece kalem-parlatıcıdan ibaret makyaj ve kendine orada bir krallık kuran sivilcem.
Oh noooo!!!
 
 
 
 Kombin Detayları  
Kazak: Mudo - Tayt: Park Bravo - Çanta: Zara - Babet: İnci - Şal: Ortaköy'den - Küpe: Ben yaptım - Bileklik: Alaçatı'dan 
 

2 yorum:

en-trend dedi ki...

pembe seni açmış gibi sanki :) Moda

madammoda dedi ki...

En-trend; teşekkürler :)