25 Nisan 2013 Perşembe

BLOGGER MEETING - BİR FİNCAN SOHBET

Geçtiğimiz günlerde Ankaralı bloggerlar "Bir fincan sohbet" buluşması gerçekleştirdiler. Ben de o haftasonu Ankara'da olmayı fırsat bilerek katıldım buluşmaya. İtiraf etmem gerekirse bu kadar çok blogger olduğunu bilmiyordum Ankara'da. Birçoğuyla ilk defa tanıştım. Bistro Boteco'da güzel yemekler ve lezzetli kokteyller eşliğinde yaptığımız buluşmada tabiki bol fotoğraf, bol kahkaha ve bol blogger dedikodusu vardı :))

Ayrıca bu etkinlikte kızlar bizim için bir hediye çekilişi düzenlemişler. Bana pek sevdiğim Lila Kutu çıktı, tabi içinden de lila temalı miss gibi ürünler ;))

Bu pek tatlı buluşmaya vesile olan ve katılan tüm cici bloggerlara teşekkür eder, en yakın zamanda yine buluşmak dileğiyle derim. Sevgiler...
















2 yorum:

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

ben de pek rastlamıyodum ankaralı bloggerlara..:) görmüş olduk..
eğlenceli olmuş.. ne güzel..

madammoda dedi ki...

Shirin Serkan; evet çok keyifliydi yeni yeni bloggerlarla tanışmak :)