9 Ağustos 2011 Salı

EVİME KÜÇÜK DOKUNUŞLAR

Son günlerde evime yaptığım küçük dokunuşlar mutluluk sebebim ;))
Renkler, aynalar en sevdiklerimden...

Salonumda boş duran vazolarımın renklenme zamanı gelmişti. Bu misss çiçeklerimi Tepe Home'dan aldım.

Oturma odamdaki çerçeve koleksiyonumu genişlettim. Yine Ikea'dan aldığım renkli çerçevelerimi kendim süsledim ve içine bilimum düğün dernekte çekildiğimiz fotolarımızı yerleştirdim ;))

Geçenlerde yaptığım Ankara Ikea ziyaretimde aldığım aynalarım. Nereye asacağımı çooookça düşündükten sonra, antremizdeki dar duvara asmaya karar verdim. Fotoğrafta karşı duvardaki kedili stickerım ve halım da çıkmış, yani siz bu nasıl ayna demeden diyim dedim :))

Ve artıııık sıra balkonumda. Daha önceki yazılarımda belirttiğim gibi balkonumu dekore ediyorum ama cam balkon firması 1 ay süre verdi, ben de bu süreçte balkon mobilyası ve aksesuarları için bakınıyorum. Ya denizci teması, ya da pastel tonlarda mavili pembeli bahar teması uygulayacağım.
Hayal edin bakalım, sizce hangisi olsun???

2 yorum:

♔Joveland dedi ki...

özellikle çiçekler çok güzel olmuş güle güle oturunnnn

Yasemin dedi ki...

Cicekler bence tum odanin havasini degistiriyor, yapay da olsa gercek de olsa birden ortami guzellestiriyor. Sen de gule gule kullan canim