5 Ağustos 2011 Cuma

KANYONDA JEEP SAFARI

Kaş'a kadar gidip de jip safari turuna katılmamak, hele hele Saklıkent Kanyonu'nu görmeden geri dönmek olmazdı.
Kaş'ta zaten safari turları olsun, tekne turları olsun acayip meşhur.
Biz de bir gün katıldık safari turuna ama ne katılmak, bizde tabii safari için uygun kıyafetler ayakkabılar falan yok. Ben de aşağıda gördüğünüz üzere tütü etek, parmak arası terlik ve kokoş bir atlet :))

Safari turunda aslında birçok yere gidiliyor. Patara ve Kaputaj plajları, Saklıkent Kanyonu, Xanthos Antik Kenti, çamur banyosu, vs... Ama benim fotoğraflar genelde kanyondan. Kanyonda yürüyüş ve body rafting acayip keyifli bir aktivite oldu bizim için. Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Zaten belimize kadar buzzz gibi suya girince artık suya oturmak pek de koymuyor gördüğünüz gibi ;))

Sular bazen o kadar hırçın akıyorki elinizden tutan biri yoksa suya kapılıp gidebilirsiniz bile. Ayaktaki lastik papişleri kaybetmemek için ise ayrı bir çaba sarf etmek gerekiyor. Çünkü kaybolurlarsa yürümek imkansız :))

Kanyonun sonunda ise küçük bir şelale var. Onun altında durabilmek ise yürek istiyor gerçekten. Benim bi geçerken bile sırtım delinecek gibi oldu ;))

Burası da su üstü restaurantı :)) Su üstüne sedirler kurmuşlar, süper bir ambians olmuş. Ayrıca kanyondaki zorlu yürüyüşten sonra burada dinlenmek, balık yemek paha biçilemezdi...

Gidenlerin anılarını tazelemiş, henüz görmemiş olanlara ise rehberlik etmiş olalım bir nebze. O taraflara yolunuz düşerse mutlaka gidin, gözlerinizle görün derim ama.
Sevgiler, öpücükler canlar ;))

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Cnm benim ne hoş çıkmışsın;)Ayrıca beni bi 10 sene kadar öncesine götürdüğün içinde çok çok teşekkürler:)mucks

fashion house by zeto dedi ki...

Saklıkent gerçekten çok güzeldir ne iyi yapmışsın görmekle:) Mutlaka gidilmesi gereken bir yer:)

Unknown dedi ki...

Ben gitmedim daha önce ama fotoğraflara bakınca harika gözüküyor (:

SvGLove dedi ki...

Su sicak gunlerde buz gibi ne guzel olurdu burasi:D
Pek guzel anlatmissin canim, gidip gorulesi bir yer kesinlikle! En guzel ani da sedirlerde balik:D

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Harıka gercekten bayıldım her kareye ..Doğayla içiçe olmak ayrı bir zevk zaten

madammoda dedi ki...

Adsız; teşekkür ederim, o zaman ne mutlu bana ;))

Fashion House By Zeto; kesinlikle Zetocum, keşke yakın olsa da hep gitsek :))

Tuğçe AVcı; kesinlikle gitmelisiiiiiin :))

SvgLove; evet tatlım, aslında balığın hiçbi numarası yok ama orada olunca insan dünyanın en güzel balığını yediğini zannediyor ;))

Sezgi; aynen ;))

Duygu dedi ki...

aa süper ya,ben balayına fethiyeye gitmiştim eşimle.saklıkent muhteşem.vee aynen seninde söylediğin gibi şekercim terlikleri kanyona kaptırdım.eşim centilmenlik yapıp çocuk mezarı ayakkabılarını vermeseydi halim yamandı:)))
resimlere bayıldım ama,canım tekrar oraya gitmek istedi,öyle güzelki fotolar:))