8 Ağustos 2011 Pazartesi

KAŞ GECELERİNDE NE GİYDİM?

Kaş tatilimiz boyunca genelde şortlu kombinler tercih ettim. Ayrıca sandalet ve terlikler de resmen ayaklarıma yapıştı. :)) Çünkü orada kokoş olacak bir ortam yoktu ve akşamları pek bir serindi. Yeleğim kurtarıcım oldu diyebilirim. ;))

Yelek..........Gojane
T-shirt......................Mango
İçteki straplez......................H&M
Şort.........................Tommy Hilfiger
Portföy...............Beylik Pazarı
Sandalet.........Shoetek

Ben Kaş'taki ara sokakları çok sevdim, vıcık vıcık değiller, esnaf bile çok kaliteli, düzeyli. Ayrıca Kaş'ta esnaf turisti kazıklamaya çalışmıyor, birkaç balık restaurantı dışında, genelde fiyatlar makul. İnsan alışveriş yaparken ürkmüyor yani. ;))

Kaş'ta nerde yemeli derseniz, bizim maalesef son gün keşfettiğimiz Turkuaz Balık derim. Ortamı, servisi ve en önemlisi yemeklerinin lezzeti muhteşemdi. Kalamar ve mantar güveç şiddetle tavsiye edilir.
Ayrıca Kaş'a gidecek olursanız meydandaki balıkçıları pek tavsiye etmiyorum, yabancı turiste yönelik çalışıyorlar, kendi memleketinizde kendi paranızla rezil oluyorsunuz.

Çooook öperim canlar, herkese musmutlu haftalar ;)))

Hiç yorum yok: