16 Mayıs 2010 Pazar

YENİ PAPİLERİM, YENİ ÇANTALARIM

Bu aralar ne hikmetse hesapli alisverisin adresi gibiyim :))) Kocicim diyorki "Ooo yine bir suru alisveris yapmissin haniiiiim..." Ama bende cevap hazir "Bey bey benim aldiklarimin hepsi senin bir ayakkabin kadar ancak tuttu." :)))

Papilerimi Pride sekerimin blogunda okuduktan sonra Koton'a isinlanarak kapmistim, siyah olan cok duz duruyordu, hemen bi el atip modifiye ettim tabii zimbalarla. Kirmizi zaten kendinden suslu...
Cantalarim ise Markafoni'de Jacquline kampanyasindan, onlari nasil cikacaklar diye buyuk bir heyecanla bekledim ve kavusma animiz da pek bir coskulu oldu ;)) Sadece bej olani daha bir pudra rengi bekliyordum ama olsun bunu da sevdim.

(Cantalarin fiyatlarini soracak olursaniz 50 TL civariydi, ayakkabilarsa 10-20 TL. Komedi diimi, bosuna kendime hesapli alisverisin adresi demiyorum sekerler...)

4 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Canım güle güle kullan. Siyah olanı ben de çok beğenmiştim ama numarası yoktu maalesef:( Sana çok yakışmış,güle güle giy:)

madammoda dedi ki...

Pride; fistigim sagol. "Yasasin babet kardisligimiz" diyorum :)))

nehir dedi ki...

kırmızı babete bayıldım <3

madammoda dedi ki...

nehir; merci sekerim, sana da alalim ;))