30 Mayıs 2010 Pazar

PRIDE ŞEKERİMLE BALIKÇIKÖY SEFASI

Pride fistigimla gecen hafta, sonunda bulusmamizi gerceklestirebildik. Ehh tabii araya bu kadar zaman girince konusulup paylasilacaklar birikmisti... Tunali Balikcikoy'de Pride'cigimla mezelerimiz ve Miller'larimiz bize eslik ederken bir de baktik ki aksami bitirip geceye gecmisiz :))
Pride'in yeni muthis bir projesi var buarada. Hayata gecirdiginde ben de onunla olucam, canim arkadasim benden sana sonsuz destek ;))
Fotograf makinelerimizi almayi akil edemedigimiz icin maalesef fotolar pek iyi degil aslinda ama artik idare edicez. Hamarat kizimiz da bos durmamis bulusmamizin oncesinde dokturmus yine... Omuz suslemeleri, kolyeler, yuzukler...
Ahh tabii kendi yaptigi army yuzugunu de bana hediye ediverdi oracikta gonlu genis arkadasim. Yarin yine takiciim Twitter'imdan takip edenler gorebilir ;))
Pride'cigimla artik arayi acmiycaz, bir suru planimiz var zaten, DIY geceleri, beylere mangal partileri, ogle yemegi kacamaklari...

Ben simdilik kaciyorum, kafamda bir kolye projesi var onun uzerinde calismam lazim, operim hepinizi... Yeni haftanin baslangici ici enerji depolayin olur mu? Mujuu :*))

3 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Canım arkadaşım,gülen yüzlü dostum.İyiki tanımışım seni,iyi ki varsın:) Süper bir akşamdı her zamanki gibi:) Cumartesi buluşamadık ama DIY geceleri için en kısa zamanda malzeme alışverişine ve projelere geçmek gerek:) Sevgiler kocamannn

madammoda dedi ki...

Pride, canım benim ben de seni iyiki tanımışım, seninle vakit geçirmek çok iyi geliyor bana ;) En kısa zamanda tekrarlayalım ve dediğin gibi alışverişimiz, Dıy gecelerimiz bizi bekler, öperim şeker.. ;))

gunesyuksel dedi ki...

ahh ne güsel.. özledim simdi ankarayı.. 1 ay sona ben de ordayım:)