19 Mayıs 2010 Çarşamba

KRAL TV'NİN ÖDÜL GECESİNDE KİM NE GİYMİŞ?

Kral TV'nin 2010 Video Müzik Ödülleri gecesinde ünlülerimiz neler giymiş bi inceleyelim istedim. Geceye katılanların yorumları genelde gecenin öncekilerden daha iyi olduğu ve Türkiye'de de ödül gecelerinin artık daha iyi olabileceği sinyallerini veriyordu.

Ünlülerimiz ve giydiklerine bakınca ise aslında hala bir arpa boyu yol kat edemediğimizi görüyorum. Çünkü kimisi Hollywood yıldızlarının tarzını kopyalıyor, kimisi ben rüküşlüğümden asla ödün vermem diyor, kimisi de sırf moda diye leoparlar, pullar-boncuklar, saks mavileri-kırmızılara bürünmüş durumda.
Ama tabi kendi çizgisini oluşturup asil güzelliğiyle geceye hoşluk katanlar da yok değil. (Funda Arar, Ayşegül Aldinç, Ajda, Zeynep Mansur, Asuman Yolaç farz-ı misal.)
Gülşen'in sabahlığı, Atiye'nin tulumu, Ece Gürsel'in o kifayetsiz bol delikli elbisesi (ve hatta parmaklarını 1 metre dışarı çıkaran ayakkabısı), Demet Akalın'ın leopar, taş, saks mavisi gibi tüm moda nesnelerini üzerinde barındırıan kıyafeti ve en kötüsü de Ayça'nın ortaokul mezuniyet balosundan kalmış gibi görünen o tafta elbisesi... Lütfen bu işi bilmiyorsanız, bir bilene danışın, ya da bari internet bu kadar hayatımızın içindeyken bi bakın ülkemiz dışında yapılan bilimum ödül töreninde ünlüler nasıl giyiniyor, en önemlisi de ne kadar da sade hazırlanıyor bu törenlere...

Şimdi gelelim sizin beğenilerinize, kimleri beğendiniz, kimlerden bir kez daha nefret ettiniz, hadi bakalım söylemesi sizden...?

images

3 yorum:

Doorstepping dedi ki...

Aman Allahım! Her foto ile birlikte daha da hayrete düştüm! Bu nasıl bir zevksizliktir. Pek çoğu vücuduna uymayan kıyafetleri geçirmiş çıkmış, bazıları da sadece ilgi çekmek için! Tek kelime ile İĞRENÇLER :(

Elif UYSAL dedi ki...

Ayşegül Aldinç botokstan sonra hortlak görmüş gibi bakmaya başladı:))) Severdim bu kadını şimdi bakmaya korkuyorum:)
Petek Dinçöz'ün kolundaki filelere bir anlam veremedim ayrıca inci omuz detaylarıyla çok alakası duruyor:)
Tuğba Özay'In saçına ne olduğunu biri bana söylesin ne olur:)))

Ajda ve Sıla gecenin en şıkları sanırım:)))

madammoda dedi ki...

Pride; bittim yorumlara, dur kuzuu şirkette kopardın beni :)))