9 Aralık 2009 Çarşamba

YILBASI AGACINIZI KENDINIZ YAPMAZ MIYDINIZ?

Ben yilbasini cok sevenlerdenim. Bunun en buyuk nedeni de o guzelim suslemeler. Aralik ayina girmemizle birlikte her yer yavastan isil isil parildamaya baslar. Etrafta gordugum her suse dokunmak, her birini ayri ayri izlemek isterim. Icimi guzel bir sevinc kaplar...

Aslinda bu yil evimizde bir yilbasi partisi yapmak istiyorum ve simdiden dekor, muzikler, kiyafetler, aksesuarlar ve surprizlerle ilgili fikirler depoluyorum. Belki bir konsept parti bile olabilir. Tabii bunlarin hepsi bizim ev durumumuza bagli. Tasinma durumumuz var ama bakalim, su an icin o zamana yetismeyecek gibi gozukuyor zaten ;))
Yilbasi agaclarini da aslinda cok seviyorum ama bir sonraki yila kadar onlari saklamak biraz zor bir sey. Bu nedenle ben de farkli bir alternatif dusunuyorum. Bunun gibi mesela, ne dersiniz?

3 yorum:

Elif UYSAL dedi ki...

Şekercim resimler süperr:)
Bu arada c.tesi bir buluşma düşünüyoruz.Gelmek istersen az sonra post açıcam,bekleriz.Pirinç Han'a da gidicezzz:)

Stil Direktoru dedi ki...

aa bir bunlar vardı süslemediğim eheh

madammoda dedi ki...

Pride; sekerim bikac gundur ilgilenemedim hic bisiyle, yaptinizmi bulusmayi bilmiyorum ama gekmeyi cok isterdim, bir dahakine insallah..

Stil Direktoru; hadi annem sira bunlarda ;))