8 Ocak 2013 Salı

DIY: KAVANOZDAN MUMLUK YAPIMI

Herkese merhaba :))

Herkesin evinde bulunan malzemelerle bir kendin yap (DIY) projesi yaptım bugün. Oldukça basit ama sonucu keyif veren bir çalışma oldu benim için, umarım sizler de beğenirsiniz.

Malzemeler:
Kapaklı bir kavanoz (Ben Nutella kavanozu kullandım)
Silikon cupcake kalıbı
Kurdela (İstenilen renk ve ebatta)
Metalik sprey boya
Tealight mum

Yapım aşamasına geçmeden 1 gün önce sprey boyayla kavanoz kapağı, cupcake kalıbı ve mumu boyadım. (Ki tam olarak kurumuş, sabitlenmiş olsunlar) 
Zevkime göre bir geniş mor kurdelayla, bir de gümüş simli kurdelayla kombinledim. Gümüş kurdelanın verdiği sonucu daha çok sevdim, onu kullanacağım :))



Cupcake kalıbı içindeki mumunuzu ister kavanozun üst kısmına yerleştirin, ister içine. Zevkinize kalmış. 
Ama kavanozun içinde olursa yandığı zaman daha şık bir görüntü veriyor, benden söylemesi ;))




Sevgiler...

2 yorum:

Beril Öke Gülen dedi ki...

Süper fikir; pek şık olmuşlar :)

madammoda dedi ki...

Beril Öke Gülen; teşekkür ederiiim :))