19 Aralık 2012 Çarşamba

ÖRGÜ: YAPRAK FORMLU KISA CEKET

Yine anne elinden çıkmış bir şaheserle karşınızdayım canlar. Şaheser diyorum çünkü gerçekten öyle, el örgüsüyle böyle şeyler çıkarabilen bir annem olduğu için kendimi çok şanslı hissediyorum.
Annemin örgü yeteneği maalesef bana hiç geçmemiş yalnız, şişlerle şu ana kadar yapabildiğim tek şey makarna yünden atkı :))


Bu modeli annemle bir dergide görmüştük ve bana örmesini istemiştim. Dergideki tarife (ilmek, sıra vb.) uyunca pek bana göre olmadı ilk örülen ceket. Sanırım 32 veya 34 bedene ancak uyar. İpi itibariyle sökmek de mümkün olmadığından anneciğim tekrar ördü bana. Sabrına sağlık annem, buradan da teşekkürlerimi sunmadan edemeyeceğim ;))


Örgü ceket: El yapımı - Atlet: Mango - Jean: Mango - Küpe: Forever New

8 yorum:

SvGLove dedi ki...

Ay ellerine saglik anneciginin! Gercekten sahaser! Rengi de, yaprak yaprak modeli de pek tatli. Ah ne guzel orgu biliyor olmak!

senem dedi ki...

çook tatlııı :) ellerine sağlık annenin ne güzel yapmış öylee :) güle güle giy tatlımm

Unknown dedi ki...

çok hoşmuş:=

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

çok çok tatlııııı !! bayıldıım

Kürksever dedi ki...

Gerçekten de çok güzel, adeta kalıp çıkarır gibi örmüş anneciğin. Ve de çok yakışmış!

madammoda dedi ki...

SvgLove; cok merci tatlim, valla ben de cok isterdim orebiliyor olmayi ;))

*ssdesignbutik; cok tesekkur ederiim :)

Prettyinpink Bride; tesekkurler :)

Sequins From Life; sagol tatlim :)

Coskun Hursel; tesekkur ederim, uzmanlasti galiba annem bu konuda ;))

kelebekinruyasi dedi ki...

iyi günlerde kullan harika olmuş : )

g dedi ki...

ayyyyy bayıldım yaa bayıldımmmm..
harika görünüyo.bide yakışmış ki ^.^ güle güle güzel günlerde giyersin inş..