16 Eylül 2012 Pazar

YER YEŞİL, GÖK YEŞİL


 En sevdiğim mevsim sarı sonbahar değil belki ama sonbaharda giymeyi en sevdiğim renkler arasındadır yeşil. Doğadan ilhamını alan bu renk bana kendimi oldukça rahat ve dingin hissettirir. Bu kombinimi yaparken birçok yeşil parça kullandım. Yeşil ayakkabı, yeşil t-shirt, yeşil bileklik, yeşil yüzük ve yeşil ojeler. Pantolonum da yeşil olsaydı tonsürton olayına güzel bir örnek olabilirdim ;))



Bu makosen ayakkabılarımla o kadar rahatım ki saatlerce yürüyebilirim. 
Ayakkabı biz bayanlar için hem bir aşk, hem de bir eziyet meselesidir aslında. Birçok ayakkabıyı tipine vurularak alır ama bizi rahat ettirmediği için sık giyemeyiz. Ki ben spor ayakkabılar bile ayağını vurma başarısında bir yapıya sahibim :)) Hal böyle olunca ayağımızı vurmadan bize arkadaşlık edebilen ayakkabılar bizim için mutluluk sebebidir!


 

Kombiin Detayları
T-shirt: Beymen - Jean: Mango - Kemer: H&M - Çanta: Gabarro Milano - Ayakkabılar: Mudo - Bileklik: Alaçatı'dan - Yüzük: Alaçatı'dan (annemin)

3 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

ayakkabının rengi gerçekten harikaaa !

madammoda dedi ki...

Sequin; teşekkürler :))

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

çok cici ayakkabılar :)